B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. január 22., péntek

Bogyi mami szülinapi játéka



Na hát engem lehet "birkának" is nevezni...megyek a játék után.:-))))
Ma valahogy nem volt kedvem semmihez...bár időm se nagyon volt a gép előtt ülni. Ha viszont leültem, akkor mindig felfedeztem az ismerősöknél 1-1 újabb blog szülinapot. Így esett meg, hogy a Bogyimami lapjára is eljutottam, ahol a BM blog szülinap alkalmával beneveztem magam egy játékra.

Részleteket itt tudtok meg:

Isten bizony én is alkotok mostanában is...de azokat még nem tudom megmutatni. Egyik-másik félig kész...egyik-másik meglepi....stb. Jövő héten majd megmutizok mindent.

Nincsenek megjegyzések: