B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. február 13., szombat

Blogdíj Évitől



Nagyon szépen köszönöm kedves Évi a blogdijat. Nagyon jól esik, hogy gondoltál rám.:-)))

Játékszabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Hát irok magamról akkor 7 dolgot:
1. Szeretem az embereket, kiemelten a gyerekeket. Sokszor azonban eszembe jut, hogy a kutyámat jobban szeretem, mint némelyik embert. Elég paradoxon.:-(((
2. Labilis vagyok. Szükségem van a páromra, aki egy elég kemény pasi és tartja bennem a lelket. Elnézi a hibáimat ( én is az övéit:-))) )és segít a közös életünkben.
3. Szeretem a családomat a gyerekeimet.
4. Szeretem a házunkat és a munkámat.
5. Nem szeretem az alakoskodást, az erőszakot.
6. Nem szeretem az őszintetlenséget, a képmutatást.
7. Szeretek élni és félek a haláltól.

Nagyon szívesen továbbadom a játékot annak, akinek van kedve...de nem szeretnék terhelni senkit. Tehát, ha valaki úgy érzi, hogy szeretne játszani, akkor nyugodtan hivatkozzon rám!!! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések: