B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. október 14., csütörtök

Kész a 4 filigrán

A Barbara osztályába. Próbáltam egységes képeket keresni hozz....a végén annyi mintát találtam itthon, és olyan kedvet kaptam hozzá...hogy azt gondolom még folytatom.:-)))
Most kék papirt találtam alátétnek a szkenneléshez.:-)))Ami feketének látszik...:*-((( Na de a lényegen nem változtat...ki van vágva, ahol fekete/kék!:-)))

Amit még nem tudok, talán adhatna valaki tanácsot...hogy...
- kartonra ragasszam-e fel és úgy ki az ablakba.
Vagy...
- lamináljam be.

Ti. én most a tartósságot is szeretném figyelembe venni...mert úgy gonsddolom, hogy ezeket utána minden évben elő lehet venni, amíg kell nekik. Max. bővitjük majd a repertoárt.:-)))



3 megjegyzés:

tipikos írta...

Laminálásra szavazok (ismerve a gyerekeket :DD)!

Szegusz írta...

Nagyon jó lett! A laminálás tovább bírja... :))))

+Én azt szeretném, ha az én osztályomban is lenne ilyen ügyes anyuka! :)))

Agnes. írta...

Ha tartossagra torekszel, laminalast mondok en is.
Nagyon ugyes vagy:)