B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. október 4., hétfő

Ablakdisz - Filigrán

Na elkészültem a Barbara osztályába az ablakdíszekkel. Isten bizony már régóta meg volt fejben...csak nem forrta ki magát. Na most kész! A kezem is kész.:-(( Pedig van a filigránozó sniccerem, de a jobb kezemen a mutató és középső ujam ki van bukva. Vastag volt a karton...mert gondolom ezt vékonyabb papirból szokták. De én most tartósra terveztem. A fényképen a színek nem olyan jók...na de a lényeg látszik.:-))
Lett 3 egyszerü filigrán.



És lett 3 "csicsázott": Ezeknél a csajokkal együtt nyomtuk a leveleket, majd Bogi aktív közreműködésével ragasztottuk őket.




Illetve csináltam az asztalra egy kosarat dísznek. Ez alá kerül majd a narancssárga terítő, amit még nem szegtem körbe, de ha Bogi elalszik, még megcsinálok, mert holnap be akarom vinni a cuccost.:-)))

Ui.: A sablonok egyrését innen vettem a Varrogatóból...illetve saját rajz is van benne. Illetve a saját könyveimből merítettem az ötletet. Köszönöm!

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Éppen akartam kérdezzni, hogy mivel vágtad ki, de aztán olvastam... Nagyon szépek lettek, nekem is nagyon piszkálja a fantáziámat, de kisollóval elég csúnyára sikeredett kivágni. Nagyon, nagyon ügyesek vagytok és milyen kreativak?! Gratulálok!

Tiffany-Andi írta...

Ó de szép ez az őszi kosár!! Én is kedvet kaptam hozzá, lehet, hogy leszüretelem a dísztököt és összedobok egyet :-))

Szegusz írta...

De jó lesz abba a terembe bemenni!!!! :)))))

Moncsi írta...

Nagyon szépek lettek. Igazán ügyes vagy. Gratula!!

Attilalívia írta...

Nagyon szuperek lettek, ügyesek vagytok ;-)

Agnes. írta...

Az asztali diszed nagyon izleses:)