B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. október 1., péntek

Jelentkezem!:-)))

Most néztem, hogy milyen rég nem irtam ide.:-(( Nem vagyok elveszve, csak szokásom szerint megint több dolgot csinálok egyszerre...és minden félig készen van.
Amit biztosan tudok, hogy a mai nap folyamán ( ma nincs németórám ) lefényképezem és megszerkesztem és felrakom a Tiffany Andi 3. pályázatát. Az volt eddig a baj, hogy mindig este jutottam rá a fotózásra...és ugye a fényviszonyok este már semmire valók.:-(((
De készül Cheeks-nek köszönhetően 3 darab cica medálos láncocska. Ebbből egyet tudtam lefotózni, a Bogiét. De a többi is jó helyre került. ( Barby és Sophie ) Bogi nagyon szereti, reggel ez az első, ha kimegyünk a fürdőbe, hogy kéri a lncot és csak este a fürdésnél vesszük le.:-))))


Készült még két sisál doboz, ami nekem nagyon tetszik....bár sok kreativitás nem kellett hozzá...mert minden alkatrész készen van, nekem csak a kettő kellett összerakni.:-)))
A tartalma két kis zsákocska és benne 1-1 lánc...amiből majdnem semmit nem látni...mert ugye ezeket is este fotóztam. A békás lánc nekem nagyon tetszik, de ugyi magamnak még nem csináltam. Ebbe tigrisszem gyöngyöt raktam.:-)))

A többi dolgaimat meg majd mutatom...:-))) Most nem varrtam...sőt kukacolni nem is tudok most egy darabig...ti. elveszett vagy eltört egy darab a talpamban...:-((( Mint kiderült nem jó talp volt hozzá és azért verte ki...most rendeltem egy másikat..nem tooom, mikor kapom majd meg.:-)))
Ja és Bogi is nagyon barkácsol ám velem...és szerintem nagyon élvezi. Itt éppen apró papir darabokat ragasztgat egy nagyobb papirra.



Nincsenek megjegyzések: