B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. október 11., hétfő

2 filigrán ablakkép

Kicsit előre sietek az időben és már most hozzá kezdek a Barbaráék ablakképeinek. Kettő már készen van. Már csak 4-et kell csinálni.:-)))


Ui.: Nem piros a háttér, csak a fehér papira egy piros papirt tettem ( azt találtam hirtelen ) a szkennelés közben.

5 megjegyzés:

Györgyi írta...

Hu, ezek nagyon jók!
Én nagyon szeretem ezeket a fehér ablakképeket. Mekkorában készültek?

batorba írta...

A4-es méretben. Arra még tudok nyomtatni...és nem utolsósorban nem akartam nagyon hivalkodót. Csak 12 évesek már a gyerekek..nehogy ciki legyen kirakni az ablakba.:))))

Tiffanylda írta...

Milyen ügyi vagy!:))) Nagyon szépek! Jó, hogy már itt tartasz....Én még csak gondolatban, de ezt minden évben eljátszom!:( Sajna, sokszor önhibámon kívül torlódnak a dolgaim és képtelen leszek a végére érni!

Agnes. írta...

Szia:)

Korulneztem Nalad es nagyon tetszik az oldalad.Nem sok oldalt kovetek, mert akkor nem birom attekinteni,a Tied megfogott:)
Szep napot!

batorba írta...

Köszönöm Ágnes! Én is szívesen olvasgatok nálad...és persze néha kommentelek is..:-)))