B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. január 13., szerda

Vizsgalapok

Zongoravizsgára mindig kell csinálni vizsagalapot - csak évvégén. Két éve még olyan "kislányos" lapot készitett Barbara. Domborporos/ hőlégfúvós technikát alkalmazott.





Aztán tavaly már kicsit másabb lett a lap....:-))) Kicsit belilut, meg olyan Hannah Montanas...nem tudtam lebeszélni a képről! Hajthatatlanul kitartott mellette!:-))))





Kíváncsi vagyok az idén milyet szeretne???:-)))

2 megjegyzés:

Rita írta...

Most tudom hogy fog Bogi 2-3 év mulva kinézni :-)))) Az elsö képen mintha Bogi lenne, egy pár év mulva.....

batorba írta...

Igen sokan kérdezték meg Petit anno, hogy hogyan tudott két ilyen egyfora gyereket csinálni???:-)))) Én viszont tudom, hogy csalóka a hasonlóság, mert szerintem Bogi olyan, mint én voltam kicsinek csak barna a szeme.:-)))
Barbarának ilyen idős korában szintén nem volt haja, de hosszúkásabb volt az arca. Majd lehet keresek ki fényképeket a csajokról...és összehasonlításképpen iderakom.:-)))