B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. január 18., hétfő

Madár etető

Őszintén be kell valljam...nem egy nagy szám ez a madáretető....már kicsit poros is....DE! Története van: Az, hogy ez a szerencsétlen 2 évig "készült"...Első évben megvette Peti és én nézegettem. Még akkor akrilfestékem sem volt...meg rizspapírom sem. Meg nem is dekupázsoltam még. Tetszett volna...de nem volt ihletem vele. Aztán 1 év elteltével befestettem ( akkor már volt 3 akrilfestékem és azokkal kentem át. ) Aztán megint állt egy kicsit...és felfedeztem magamnak egy madaras rizspapírt. És mikor az megérkezett, akkor azt is felraktam rá.

Sajna a fénykép nem adja úgy vissza, mert végül is egy kellemes kis madáretető lett.....de szegény madarak még nem ettek belőle.:-(((


Nincsenek megjegyzések: