B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. január 29., péntek

Ceruzatartók 3.

Elérkezett a pillanat, hogy felrakhatom a blogomra azokat az apróságokat, amiket a múlt héten készítettem. Mindenki megkapta így már nem árulok meglepit el. Megint "felgyülelmlett2 a macskakonzerves doboz ( Peti mennyire utálja, hogy nem dobom ki a konzerves dobozokat:-((( Asssszem egy jó adagot felvitt a padlásra...)...ezért hozzáfogtam lefesteni őket. Persze benn a lakásban. Én imádom a festék "illatát"...de párom sürgősen szellőztetni kezdett, mert mire végeztem mindenhol festék szag volt.:-))) Nem akartam kinn, mert olyan hideg volt...na de utána benn is az volt. Szóval...??? Lustaság fél egészség??:-)))

A festés nem tartott sokáig...a száradás annál inkább. És még egy dolog, amire rájöttem: Nagyon alaposan meg kell tisztítani a ragasztós papírtól.:-((( Nekem z most nem sikerült, mert elfogyott a tisztító spray, amit párom szerzett nekem Németből. Így maradtak rajta vastagabb foltok, amiket próbáltam palástolni kisebb-nagyobb sikerrel.

5 db készült, amiből Bogika egyet lenyúlt magának. Most abban tartjuk az ő színeseit. A nagyobb probléma az volt, hogy a bőség zavarában nem is tudom meddig válogattam a szalvétákat, hogy nekem tetszőt találjak. Amiről úgy éreztem, hogy annak való, akinek csinálom. Na nem tudom, de remélem, sikerült eltalálni.

Itt még félig készek mind az öten.

Itt már egy kis tartalommal megtöltve és van amelyikre csipke került, van amire egy japán fonat.
És itt már celofánozva, útra készen vártak anyósomra, aki bevitte, mert nekem akkor még nem volt autóm.

Nincsenek megjegyzések: