B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. január 27., szerda

Ablakba szívek

Kicsit el vagyok veszve..de tennivalóm ezer.:-))) A másik blogban is le vagyok maradva...de holnap pótolom. Ide is most végül is képeket akarok feltölteni, hogy igazoljam a "hiányzásom. Azért nem tétlenkedek. Az ajtókta és ablakokra szereltem fel az aktuális díszeket. Mivel a virágokat és húúsvétieket nem tehetem még ki...de valami kell...felfedeztem magamnak a sisal és szalma sziveket. Itt az első képen még szalagot is raktam rá, mert nem tudtam másképpen felfüggeszteni. Erre mondta a nővérem, hogy neki már sok a szalaggal együtt. Szimplán jobb lenne. Nem tooooom!!!!!:-(((

A második fotón látható a sisál szív szalag nélkül...de egy rendetlen függönnyel...ti. ott vannak a nagyvirágok ( fikuszok kettő...stb.) az ablakban és örültem, hogy feltornásztam a sziveket...és már ccsak a fotózás után tünt fel, hogy a függönyt meg nem igazítottam meg. Bocsi! Ja és ilyen szimpla szivek vannak az összes többi ablakunkban. Csak azt most nem fényképeztem le. Olyan ciki lett volna nappal, hogy kivonulok...este meg már nem látni.:-(((

Az ajtóba dupla szivet raktam....szalag nélkül...csak egyszerüen...persze Barbara nem hagyta ki, hogy ki ne kukkantson.:-)))) Sőt még az ablakon is kilesett...pedig tudta a szentem, hogy fényképezek...vagy pont ezért tette volna???:--)))



6 megjegyzés:

rozandi írta...

Nekem tetszenek a szalagos szívecskéid!

latinka írta...

Jók! Én inkább a minimál stílus híve vagyok,nekem a szalag nélküli tetszik jobban:)

batorba írta...

Na, akkor 1-1 az állás...de ha a tesómat is hozzászámolom, akkor le kell vennem a szalagot.:-)))Mert akkor 2-1!!! Na majd kitalálok rá valamit.:-))))

tipikos írta...

Szeretem a szíveket, nekem is jobb szalag nélkül! :o))

batorba írta...

Levettem a szalagokat!:-))))

Névtelen írta...

Szerintem meg tedd vissza őket! :D Nekem úgy tetszik jobban. :)