B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. január 8., péntek

X-szemes "tulajdonaink

Én ugyan nem X-szemezem...bár ez is vonzana....és van is 1-2 apróság megvásáolva...csak elkezdeni nehéz. Na de ettől eltekintve, van nekünk 1-2 himzésünk is.:-))))

Ezt a képet tavaly készítette karácsonyra nekünk a nővérem.

Ezt pedig az anyukám készitette nekünk szintén karácsonyra...a "lelkületünk" végett!:-))))

Ezt pedig a kedves motoros párom kapta tavaly a szülinapjára a nővéremtől.:-)))

Ezt a magasságmérőt pedig a kedves kolléganőimtől kaptam mikor nálunk jártak babalátogatóban. Az "elkövető" Latinka volt. És be kell valljam a mai napig nagy kedvenc, mert ezek pillangók vannak és Bogikának ha éneklem a "Lepke, szállj a tenyerembe". c. dalocskát, már szalad is oda, hogy megmutassa a lepkét. Szóval itt is még egyszer nagyon köszönöm!!!


És itt meg rejtőzik 3 fénykép, amit akkoriban próbáltam többször is elküldeni Szegusznak...csak szerintem soha nem ment át. Ez nálunk van a babalátogatás alkalmával.:-))))

3 megjegyzés:

latinka írta...

Nem hiába utálom én annyira,ha fényképeznek...
Bár erre szokták mondani,hogy csak jó alanyról lehet jó képet csinálni:)))

batorba írta...

:-))) Én is utálom a fényképeket! Pláne amin én is rajta vagyok.:-))) De ha nagyon zavar, akkor leveszem és csak simán átküldöm levélben??:-))))

latinka írta...

Á,dehogy!
de szerintem kaptunk ilyen képet,pontosabban Timinek küldted,ő meg nekem:)