B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. szeptember 11., vasárnap

Leánybúcsú ajándék + élmény:-))

Tegnap este sor került a Leánybúcsúra, amire kerestem az ötleteket. Végül is én az alábiakkal vonultam el. Igy nézett ki "összesitve az én ajándékom. Egy "JÓasszony fogadalom" képkeretezve. Egy adag LOVE-zseton gravirozott üvegpohárban használati útmútatóval. Az ötleteket a neten találtam, de kifejezetten itt Lindánál találtam nagy segítségre illetve Zsuzsi küldött nekem rengeteg ötletet emilkében.
A Fogadalom szövege nagyon vicces volt. Amikor odaértünk még a lányok gyükekeztek az udvaron. Én a leányzónak odaadtam az ajándékot és kértem, hogy a lépcsú tetejére állva olvassa fel. Volt nagy vigasság közben.:-)))
A LOVE zseton ötletét szintén a neten találtam és magam módjára meg is valósitottam.

A zsetonokat sisal lapokból vágtam ki és a kinyomtatott szerelmi utasitásokat ragasztópisztollyal ragasztottam fel.
A használati utmutatót röviditettem és egy szép betútipussal kinyomtattam egy lapra. Feltekertem, aranyzsinórral összekötöttem és a pohár aljához erósitettem.
A poháron megint alig látni a mintát. Sajna nem lehet ( szerintem ) gravirozott dolgokat fotózni. Az egyik oldalon ez állt: LOVE zseton.
A másik oldalon pedig egy sziv volt egy masni és egy kalap.
Összességében elmondhatom, hogy jó volt a lánybuli. Bár mi egy bő másfélóra múlva eljöttünk.

De közben még láttuk azért, hogy 3 próbatételt kellett kiállni a leendő menyasszonynak.
1. Szerelmes vallomást rögtönözni a leendő férjének, amiben 4 szó benne van: cica, izgalom, este, ...( nem emlékszem a 4. szóra)
2. Egy hatalmas uborkára egy gumióvszert felhúzni. ( Nagy röhögés...
3. Egy betejszinhabozott nagy banánt kellett a tányérról megennie kéz használata nélkül.:-)

A 3 próba után megkapta az az oklevelet, amit mindannyian aláirtunk. Kellems este volt, és most bevallom őszintén, hogy ugyan jó buli volt...de örülök neki, hogy anno ez kimaradt az életemből. Ti. elgondolkodtam, hogy az én pesti volt kolléganúim nem voltak ilyen visszafogottak...és tuti még a városba is kivittek volna a forgalomba, hogy ott is próbára tegyenek.:-))))

Nincsenek megjegyzések: