B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. szeptember 9., péntek

Cseresznyevirág Veronika csomagja kibontva.:-)) + egy KÉRDÉS?!

Szóval már kibontotta a Rita szülinapos játékában az első kék listás szülinapos a csomagját, most már én is bontogathatom tovább, hogy mit is csomagoltam neki.:-)))

Pont egy passzoló dobozt találtam, amibe mindent úgy bele tudtam rakni, hogy nem kotyogott benne. ( Milyen jó, hogy az AA klubba tartozom és a dobozokat is gyújtöm.:-)))
A képeslapot varrtam. Illetve a szivet varrtam a kartonra. Ugyanazt az anyagot használtam, amit a tolltartó-neszihez és a naptár borítóhoz. nagyon megtetszett ez az anyag..és ha minden igaz, akkor Veronikának is tetszett. Készitettem még egy kreativ DVD-t is. Ez már lassan védjegyem lesz...de szivesen adom tovább, ami már nekem meg van. Próbáltam olyan digi könyveket felmásolni, amikre azt gondoltam, hogy út érdekelheti.:-))
A tolltartóra szereltem egy angyalkás elhúzót, és mellékeltem még egy ugyanolyan angyalkás organzás láncot is neki mellé.
Volt azonban egy problémám közben:

És szó szerint ezt irtam Veronikának a válasz emilkében "Egyet el kell áruljak: Még fahéjas illóolajat vettem a boltban, varrtam ugyanebbúl az anyagból egy szivecskét csipkésen...stb...nagyon szép lett. Aztán kitömtem, és belecsepegtettem az illóolajból....és sajna összevissza keverte a színeket az anyagon....az olaj Így azt sajnos már nem küldtem el neked. Pedig olyan jó lett volna ha fahéjas illat szállong a dobozból.:-))))"

Nem tudom ki hogyan csinálja, ha valamit illatossá szeretne tenni, akkor mit használ és hogyan csinálja?????????????

2 megjegyzés:

Györgyi írta...

Ez az illat dolog elgondolkoztatott. Talán a tömő anyagot egy ideig pihentetni kellene az olaj után és csak a közepére tenni. Eddig még csak gyertyát illatosítottam, de az nem okozott gondot. :)
A DVD is nagyon jó ajándék ötlet!

Kaccat írta...

Valamelyik könyvben én pohár alátétnél olvastam, hogy poháralátétnél őrölt szegfűszeget meg fahéjat kevertek közé, így amikor a meleg csészét ráteszik, akkor illatozik.
Az olajjal az a baj ,hogy zsíros, és sajnos az foltot fog hagyni.
Bár azt ki lehet próbálni, hogy kicsit hagyod állni a vatelint, és tényleg csak egy nagyon pici darabra csepegteted, amit majd a közepébe teszel.
Esetleg kimondottan gyógynövénnyel töltöd meg a szívecskét. (menta, levendula stb)

Ja és lényeg le ne maradjon, nagyon szépeket kapott Veronika!