B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2009. december 2., szerda

Óvodai ballagásos - ballagási tabló:-)))

Nem is tudom minek nevezzem ezt. A gimiben simán ballagási tabló...az oviban ugyanez??!! Mindegy. A lényeg, hogy voltunk benn az oviban és lefényképeztem az ötleteket, amiket láttam. ( majd ide is felrakom, mert tényleg vannak köztük jók!!! ) És felfedeztem, hogy meg van még az a tabló, amit én csináltam anno Barbarának - Úristen már 6!! éve!!!. Így a többivel együtt ezt is lefényképeztem.






2 megjegyzés:

Rita írta...

Jé, Sophia is a Bären-Gruppe-ban van :-)))))

batorba írta...

Most "átalakultak" és Delfin csoport lettek. Dünnyög is a tesóm, mert nincs olyan sok delfines ötlete..:*-)))