B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2009. december 3., csütörtök

3 D hópehely papirból - NAGYON EGYSZERŰ

http://www.youtube.com/watch?v=ausJdGcgs0k



A fenti címen lehet megtanulni egy nagyon szép mutatós hópelyhet. Én egyszer megnéztem kb. 10 perc alatt megcsináltam, majd megmutattam Barbarának, aki rögtön vitte is be nagyon boldogan a suliba:-))) hogy tud valami szépet és újat mutatni. Az osztályban most ilyeneket csináltak.

Aztán megmutattam a nővéremnek, aki már az ovit dísziti vele...és ma délelőtt elmentünk a bölcsi előtt és nagyon virultam, mert a bölcsi ablakában is ezek vannak kirakva.:-))))

De jó, hogy megtaláltam a neten!!!!! Nézzétek meg és csináljátok. Látványos, szép és egyszerü!!!!!

Nincsenek megjegyzések: