B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2009. december 26., szombat

Tiffany Andi játéka

Megkaptam az Andi ajándékait...jóval karácsony előtt...és nem bontottam fel. Sőt annyira tartottam magam, hogy majdnem még a karácsonyfa alatt sem bontottam fel. Ti. fenn felejtettem a szekrény tetjén. Amikor mi már "készen" voltunk az ajándék bontással, akkor jutott eszembe, hogy nekem még van meglepim.:-))))

Nagyon szépeket kaptam. Az angyalkának különösen örült a kicsike....nagyon szereti az angyalkákat. Kis kezével mindig nyúkált be a képbe a fotózáskor is. Itt vannak, amiket Andi készített nekem és nagy örömet okozott vele!!!



És itt van lefotózva majdnem az összes Tiffany Andi tárgyam!!!:-))) Hiányzik a képről egy nyaklánc, egy lepke és egy kék virág nyaklánc.


Nincsenek megjegyzések: