B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2009. december 22., kedd

Unokaöcséim kiegészitő ajándékai

Egy félre sikerült tányér "alkotásom" után el is ment a kedvem, hogy én szalvétával dolgozzam!!:-(( Pedig olyan sok szép szalvétám van.:-))) A lényeg, hogy tányéron nekem valamilyen oknál fogva nem megy. Szakad, reped, málik.....és nem is szép....tetejébe még egy kis porcellánfesékkel is megkentem, ami a kékeknél jó is lett(???), de a zöldnél már későn kaptam észbe és nem tudtam mázolni. Na mindegy : egy próbát megért.



Viszont a következő két tányérom, amit a két VADÁSZ unokaöcsémnek csináltam ( sosem lehet tudni: jönnek hozzájuk a csaajok...vagy van valami sütijül és kínálótálnak jó lesz??!!!:-)))) Én habcsókot szeretnék nekik rátenni és úgy átadni. Persze ez csak kiegésziő ajándék....

A kisebbik unokaöcsémé lesz a nagybb tányér, mert neki most nincs barátnője és a bátyjával több "munkám" volt, mert neki meg van!!!!:-)))


3 megjegyzés:

Tiffany-Andi írta...

Te Csilla! Ezek a tányérok gyönyörűek! Hogy csinálod??

batorba írta...

Egyszerüen dekupázsolom a rizspapirt a tányérra. Arra próbálok csak ügyelni, hogy a rizspapirt teljesen befedje a ragasztó-lakk...de ne jöjjön ki, mert akkor a tányér fényes lesz. na enni nem lehet belőle, de a fiúk mondták, hogy nekik ez dísz lesz a többi vadászos gyűjteményben. Kézzel szerintem lehet mosogatni és sütis kínálótálnak jó! De majd kipróbálom azon a félresikerült kacsás tányéron, hogy hogyan viselkedik mosogatáskor....:-))))

Tiffany-Andi írta...

Így már értem. Csak tudnám, mi az a rizspapír :-))