B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. augusztus 26., péntek

Tanácskérés lánybúcsúra

Egy kedves ismerősöm és tanítványom férjhez megy szeptember 24-én...de előtte szeptember 10-én tart egy lánybúcsút.

Én valami vicceset, maradandót szeretnék vinni a lánybúcsúztatóra...bár nem maradhatunk sokáig, meg a kicsivel megyek...DE akkor is.:-)))

Nagy dilemmában voltam, mert azt a teatartó nászajándékos dobozt nem vihetem el neki, amit már egyszer megcsináltam. Egyrészt nem illik ide, másrészt az ismerős már ismeri ezt a "poént".

Az alábbi ötleteket találtam a neten, de még magam sem tudom melyik legyen. De ha esetleg még valakinek ötlete lenne, nagyon jól esne, ha megosztaná velem egy kommentben, vagy egy emilkében!!!!


Ime az ötletek:
- pajzán torta.....( Nem hiszem, hogy kivitelezni tudom)
- szexis alsónemű
- egyedi póló erre az alkalomra felirattal: pl. Game over, elkeltem, férjhez megyek, vége a jó életnek...stb.

- Szerelem zseton: Vágjatok papírkorongokat, melyeket különböző feliratokkal lássatok el, mint például: „Csókolj meg!”, „Tégy magadévá!”. Ezeket dobáljátok bele egy textil zsákocskába, a menyasszony pedig beválthatja őket a vőlegénynél, szebbé téve a házasság szürke hétköznapjait.
- Varrjatok közös fotókkal telinyomott vászonból babzsák fotelt, vagy ágytakarót, párnát.
Írjatok házassági kalauzt, minél több humoros tanáccsal. Ötletet meríthettek a fogadalomból, kiegészíthetitek személyes, közös sztorikkal.
-Ajándékozzatok egy hatalmas fakanalat a menyasszonynak, kössetek rá színes szalagokat, melyeken jókívánságaitok állnak.
-Ha pedig a házi asszony életére fókuszáltok, ajándékozzatok seprűt, vagy fakanál készletet egyedi felirattal, csináltassatok vicces kötényt, ami mindig emlékeztetni fogja barátnőtöket a felejthetetlen lánybúcsúra.

- Gondoltam még egy Oklevélre is, de ezt meg ugye a buli végén kell odaadni, ha kiállt minden próbát...na de nem tudom, hogy lesznek-e próbatételek...vagy ilyesmi. De azért ideteszem az ötletek közé. Ezt az ötletet itt találtam Lindánál a neten !!!!!!!!:-)))) www.kreativaprosagok.hupont.hu
Még találtam ilyen vicces szöveget is, amit be lehetne keretezni és képként odaadni...de előtte felolvastatni vele mindenki előtt.
“XY ezennel az itt felsorakozott tanuk előtt fogadom, hogy férjemet
meccsnézés közben nem zavarom, dolgomat ilyenkor csendben végzem,
mindig ügyelve arra, hogy sörös korsója, üres ne legyen.
Sose hivatkozom fejfájásra, fáradtságra, mikor a férjem szeretgetésre vágyik. Kedvenc ételét bármikor elkészítem és szépen tálalom.
Anyósomat napjában legalább egyszer dicsőítem,
miszerint Ő készíti a legfinomabb ételt,
Ő vasalja legszebben az inget,
neki a legtisztább a lakása, stb.
Férjem barátait mindig családtagként fogadom.
Az Ő étkezésükről és sörükről is gondoskodom.
Férjemet, barátaival legalább heti három alkalommal elengedem mulatni.
Ez idő alatt én nem csacsogok telefonon a barátnőimmel, tiszta lakással,
vasalt inggel, meleg étellel, mezítelenül várom haza.
Itt és most megígérem, hogy jó háziasszony leszek,
Uramat megbecsülöm, a pasikat elkerülöm.
Szeretgetem, cirógatom, hülyeséggel nem nyaggatom.
De, ha csak egyszer is csajozni mer, a baját, sodrófával látom el!”

Szóval ennyi minden. A végleges formát még nem tudom....még van egy pár napom addig.:-)))

5 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Egy ismerősömnek a csajok csináltattak ilen pólót: Eleje: Szingli többé nem leszek, ... -n férjhez megyek... Hátulja: .. de ma még MINDENT LEHET!
Este pedig kis kosárból petrezselymet kellett árulnia :D Vettek egy páran, a befolyt összeggel nemtom mit kellett tennie, de valamit biztos kitaláltak neki!
Azt a versikét mindenféleképpen olvastassátok fel vele szerintem! Nagyon jó :D

Tünde írta...

Fenomenális a fogadalom szövege is, és Hencsilli verse is. :)

Leki-Rita írta...

Óriási dobozban lufik az egyikre kis ajándék felkötve ami akár az oklevél vagy a vers is lehet :) és úgy bevinni, mintha kitudja milyen nehéz lenne...

Napsugárkisasszony írta...

Én csak szólni jöttem,hogy találsz nálam egy meglepit!;)

Unknown írta...

Szia!

Írtam neked e-mailt!!! :) Remélem még időben :)

Szép napot és jó olvasgatást :D

Zsuzsi
www.boldogsag-var.blogspot.com