B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. augusztus 24., szerda

Elveszett féynképek..

Panaszkodtam, hogy nem találok fotókat, pedig emlékszem, hogy fényképeztem?!!! Na most meg lettek.:-))))

Mivel Barbarával osztozunk a gépen, sokszor előfordul, észrevétlen, hogy úgy fényképezek, hogy nincs benne a memóriakártya. Mert ő ugyi kiveszi és azon dolgozik. Valószínűleg így esett meg, hogy ezeket a fényképeket nem találtam...Na, de most ma reggel egy véletlenszerű felfedezést tettem a gépen, mivel megint nem volt benne a kártya!!!Milyen szerencse??? Ebben az esetben..:-)))

Azért örülök, hogy meg lett, mert az első nagyobb táska próbálkozásomat megmutathatom. Ami ugyan nem nagy szám...és rengeteget számít az anyag, DE akkor is én csináltam a kolléganőm kamasz kislányának. Vastag barna kordbársony-hímzett anyag a külseje. Lila minta van rajta, ezért lila lett a bélése is. A közbélés meg jó vastag, hogy legyen tartása az anyagnak. A szabásminta meg a kolléganőm találmánya volt, amit a Varróház honlapján találtunk. Ez alapján csináltam meg a kis lila csikós táskát Barbinak, ami azóta a Bogié lett. Ahhoz varrtam a lila csíkos hajpántot.:-))))
Előkerült a Pblichte ajándéka is egyben...mert ugye lefényképeztem én!!!
És itt vannak a duplázott hajpántok is, bár itt még nem a 10 db...de akkor is lefényképeztem!!!:-)))
Azért jó bebizonyosodni néha arról, hogy nem én vagyok 100%-ban szórakozott és hülye és feledékeny. Hanem esetleg a technika ördöge és a nagylányom is bele tud kavarni.:-))))

Ui.: Majd fényképezek még dobozokat még, mert azóta készült egy pár variáció!!! De nem tudom mikor, mert rettentően havazik nálam a forróság ellenére is. Tegnap 16 üveggel csináltam őszibarack dzsemet. ( Barbi már kérdezte is, hogy mikor sütök palacsintát???:-))) Ledaráltam a piros paprikát is az "Erős Pistának és Édes Annának." Ma lecsót (is) csinálok, de előbb elmegyek a "városba" hivatalos teendőimet ellátni. Délután meg lesz még 3 németórám. Tervem ezer, csak mindig tolódik egyik másik az egyik napról a másikra....:-(( Na de majd meg lesz minden, mert úgy sem csinálja meg senki helyettem.:-(((

Nincsenek megjegyzések: