B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. augusztus 21., vasárnap

Köszönöm a segítséget, kész a dobozkám(im):-)))

Kedveseim, nagyon köszönöm a segítséget. tegnapi nap folyamán megvarrtam a Leki 2. linkje alapján 4 "dobozkát" magamnak. Aztán ma még egy nagyobbat a Kaccat javaslata alapján. Az egészet a Lidl-ben kapható felmosőronggyal merevitettem. De van most egy ötletem még valamire. Majd mutatom. Közben készülnek a kék változatok, mert Barbi olyat szeretne. Ja és az egyik kicsi pöttyösnek már gazdája is lett, mert szomszédasszonyomnak most volt a névnapja. Teletömködtem neki mindefélével...és az övé lett.:-)))
Na de ezek lettek:



9 megjegyzés:

latinka írta...

vauuuu,de ügyes vagy!!!

Kaccat írta...

nagyon jó lett! látod, hogy nem is ördöngösség :-)
a kockásat viaszos vászonból csináltad?
még egy ötlet, lehet, hogy hülyeség, de ha a merevítést (felmosót) csak akkorára szabod, mint maga a doboz (vagyis a visszahajtott rész nélkül) akkor lehet, hogy könnyebb a visszahajtás is.

Csitri írta...

Szépek lettek, ügyes vagy!

Monica írta...

Nagyon klasszak lettek, ügyes vagy!

batorba írta...

Köszönöm szépen lányok!

Kaccat! Iagazad volt!!! ÉSSS: Valószinüleg igazad van abban is, hogy a felmosórongyot kisebból kell megcsinálni!!!

Illetve Te gondolatolvasó vagy!!! Most szemezek a múltkoriban kedvezményesen vásárolt viaszkosvászonokkal, hogy azokkal is kipróbálom!!!:-)) Bár mintára annyira nem tetszenek, de próba szerencse! Majd jó lesz valamire.:-)))

A nagyobb méret lesz amúgy jó a fürdőszobába, amit már a Te leirásod alapján csináltam. De a kicsik meg annyira tetszettek!:-)) A pöttyös anyagomat, amúgy minde elhasználtam most a hétvégén.:-)))

Ez a rohadt nátha nem lefektetett, hanem leültetett a varrógép mellé. Kb. ennyire voltam képes ...

Unknown írta...

Nagyon ügyes vagy! Milyen jók lettek és milyen gyors vagy!? Csak az előző bejegyzésedben kérted a szabásmintát és már mennyit megvarrtál!
Nekem is nagyon tetszenek, de nem tudom mennyire praktikusak, nem áznak el, nem esnek össze ha sok minden van benne?

Tiffanylda írta...

Csilla, ezek nagyon klasszak!!!:) eszembe jutott, hogy pl. Húsvétra, Mikulásra..., tojhat bele épp aki akar!:DDD Nem kell fészkelődni, meg cipőzni... Majd egyszer átküldöd a szabásmintát? Hátha unatkozom pár órát télig!:(( Megyek, mert itt a "banda", legóznak...

Kaccat írta...

Bocsi, ha a kockás nem viaszosvászon, úgy tűnt a képen, hogy fényes azért gondoltam, és kombináltam, ha már fürdőbe megy, nem baj, ha vízálló :D
Örülök, hogy segített az én hevenyészett leírásom is :D

Tünde írta...

De jók lettek, nagyon tetszenek!