B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. augusztus 3., szerda

Apróságok - Játékom és más:-)))

Nem vagyunk most otthon, ezért is írtam, hogy a játékomra augusztus 5-ig lehet jelentkezni!!!! Akinek még van kedve tippelni, az megteheti. Egy eggyel előbbi bejegyzésben irtam erről. Nézzétek meg!!!!

Közben pihengetünk, nyaralgatunk, de azért azt nem mondanám, hogy "semmitteszünk". Pl. reggelente Bogi ha felébred, akkor hozzáfog festeni, vagy rajzolni.:-)))


Barbi meg fényképez nagyon szorgalmasan. Itt beállitott engem az üzlet elé, ahol éppen a varrógépeket csodáltam.....
Megkértem, hogy fényképezze már le a csodát, amit néztem.....sajna nem azt a csodát fényképezte, amit én szerettem volna. De szerintem neki ez is egy csoda volt.:-))) Mindegy!
Én meg a kreativitásomat most a kicsi lakásban horgolással élem ki, illetve sokat sétálunk. No meg nem nagy dicsőség, hogy dohányzok....de a cigimet magamnak sodrom. Tehát itt is kreativoskodom egy kicsit.:-))) Cherry-vaniliás gyenge kis cigaretták születnek a kezeim között.

Nincsenek megjegyzések: