B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. június 13., hétfő

"Zöcccség" és gyümi szabásminták:-)))

Először is a képre kattintva megkaphatjátok az alábbi zöldségeknek a szabásmintáját és elkészitését.:-)))





Most jön a Tilda-s körte szabásmintája:


A borsó és tükörtojás:


Répa és padlizsán:

Tökszabásminta:
Eper és alma szabása:


Gomba szabása Rita varrószakköri anyaga:
Sárga és zöld paprika:Krumpli:
Na és összesítve ennyi maradt meg Boginak. A nagyobbik felét átvittem ugye az oviba.:-)))

7 megjegyzés:

Napsugárkisasszony írta...

De jóóó!Már úgy vártam!!!Köszi!:)
Elkészítem őket Mesikének!:)

Blithe írta...

Úúúúúúúúúdenagyonklassz :))) !!!
Nagyon, nagyon szépen köszönjük :) !!!

Tiffanylda írta...

Szuper!!!:) Mit szóltak az ovisok? Ott leragadtam...

kataanya írta...

Nagyon szuper! Azt hiszem én is elkészítem a gyerkőcöknek!

Aranka írta...

Naooon belejötté a zöccség kreába. Szuperek.

Angela írta...

Ó, de helyesek! Muszáj lesz kipróbálnom!

Horváth Emerencia írta...

Szuper! Nagyon szépen köszönöm'