B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2009. december 25., péntek

Még sk. ajándékok

Még készültek sk. kiegészítő ajándékok. És majd egy képpel még tartozom, mert a nővéremnek is csináltam 8 DVD-t egy saját elgondolású papirtartóban. ( De elfelejtettem lefényképezni...pedig elég jó ötlet CD-DVD tartónak...és elég egyszerü is.

Na de: A mamáknak csináltam még a lányokról készült fényképekhez fényképtartót, azaz képkeretet. Karton kellett hozzá, meg sniccer, meg kicsi apró fafigurák. ( Ez utóbbiakat potom pénzért vettem a Lidl-ben illetve az
Opitecnél rendeltem.Gyorsan "csaptam" össze üdvözlőkártyákat....itt csak 8 db látszik...de még ma is csináltam 6 db-ot. Ezek itt nagyüzemben mentek...mert nem volt már másra idő. Formalukasztó, matrica és csomagolópapirból kivágott télapók kellettek hozzá. Itt megint reklámozok, mert ezeket az édi csomagolókat, amin a télapó volt a Lidl-ben vettem és 10 méter került 198 Ft-ba. ( Maradt még jövőre is belőle...pedig mindenkinek ilyenbe csomagoltam az ajándékát.

A gyerekeimnek és a páromnak is csináltam 1-1 bögrét. Mind másszinű...így különbséget lehet tenni közöttük. A csajok kapták a cicásakat, mi meg a kínai mintásakat. Eteket a 3D deko matricákat meg a Krea Tipp-nél rendeltem még anno. Még most is reklámozzák és akciózzák. 100 ft volt a matrica darabja. A bögréket meg szintén akciósan 99 ft-ért vettem még valahol Pesten..... A matricával nagyon könnyű bánni és állitólag még mosogatógépben is lehet mosni ( bár az enyém még mindig rossz.:-((( )

Nincsenek megjegyzések: