B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. október 21., csütörtök

Figyeljetek!!???

Ugyan nem vannak még a rendszeres olvasóm 50-en.:-))))))) Ez egy rossz magyar mondat, de német logikával helyesen lehet összerakni.:-))) (Mh. ártalom.:-))))
Na jó ez csak egy vicc akart lenni!!!!

Szóval a lényeg: szeretnék még karácsony előtt valakiket a rendszeres olvasóim közül megajándékozni! legyen ő akárhol, és legyen akármi a hobbija, vagy nem hobbija. ha engem követ akkor megérdemli!!! :-)))) Pláne, ha még a másik blogomat is követi...akkor aztán IGEN...szeretném, ha kapna valamit tőlem.:-))))Bár ott siránkozni (is)szoktam és napi szinten irogatom...nem mindenkit érdeklő támáról.:-(())

Nem kell sehová kirakni, nem kell meghirdetni...maradjon magunk között. kíváncsi vagyok...h. ki kiváncsi még rám!:*)))) ÚÚÚÚÚ, de vicces akarok lenni, szerintem leplezek valamit.:-(((

Első körben még nem mutatom meg az ajndékokat!!! ( Több van):-)))
Én magam egy tökéletlen ember vagyok, aki többféle technikával próbálkozik. Valamilyen oknál fogva sehol nem vagyok kiváló. ( Bár van amikor 5-öst adok magamnak.:-))) Na ez egy rendes hátba veregetés volt magamnak::-)))

Tehát figyeljetek, mert most csak jelentkezni kell(ene). ...és majd aztán, ha elkészültek a fotók....akkor meg jelentkezzetek, hogy melyiket is szeretnétek:
Szándékaim szerint, most én nem készítek semmit, hanem csomagocskákat rakok össze alap dolgokkal, különböző technikához. Lesz itt kis csomag
- dekoupage-hoz
- képeslap készítéshez
- origamihoz,vagy varráshoz
- és +1 ( 3+1 a ráadás)....egy kis édesség!!!!

Kizáró ok nincs, külföldi oldalakról is lehet jelentkezni
Kedves (volt) kolléganőim ne kíméljetek!!!

Figyeljetek mind, mert nemsokára rakom fel a képeket, amikor is dönteni kell!!!!!!!!:-)))

18 megjegyzés:

Tiffany-Andi írta...

Én jelentkezem :-)))

batorba írta...

Drága vagy!!!!!!:-))))

diusbd írta...

énisénisénis!

latinka írta...

Természetesen én is itt vagyok!!!!

batorba írta...

Örvendek!!!! És nehogy reklámozzátok!!!:-))))

tipikos írta...

Halihó! Kicsit bonyolult lett a bejegyzésed! DE ÉN ITT VAGYOK! :DDD

Németné Adri írta...

Ki nem hagynám!

batorba írta...

Örülök!!!!!!!!

Gaby Erika írta...

Rám is számithatsz! :)

Szegusz írta...

Jövöööööök! :)))

Agnes. írta...

En fustjeleket adtam le, igaz nem dohanyzom, de a tavolsag miatt:)

martimez írta...

Itt vagyok én is :)

Erzsébet írta...

Jelentkeznék én is!

Sziranszki írta...

Szeretnék én is játszani!

viperaeva írta...

Természetesen én is játszom! Én is úgy állok, hogy sokmindennel próbálkozom. Külön izgalom kreatív csomagért játszani!

Kaccat írta...

én is jelentkeznék :-)

Kera írta...

Én is itt vagyok :)

Dia írta...

én is jövök!