B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. október 21., csütörtök

Figyeljetek!!???

Ugyan nem vannak még a rendszeres olvasóm 50-en.:-))))))) Ez egy rossz magyar mondat, de német logikával helyesen lehet összerakni.:-))) (Mh. ártalom.:-))))
Na jó ez csak egy vicc akart lenni!!!!

Szóval a lényeg: szeretnék még karácsony előtt valakiket a rendszeres olvasóim közül megajándékozni! legyen ő akárhol, és legyen akármi a hobbija, vagy nem hobbija. ha engem követ akkor megérdemli!!! :-)))) Pláne, ha még a másik blogomat is követi...akkor aztán IGEN...szeretném, ha kapna valamit tőlem.:-))))Bár ott siránkozni (is)szoktam és napi szinten irogatom...nem mindenkit érdeklő támáról.:-(())

Nem kell sehová kirakni, nem kell meghirdetni...maradjon magunk között. kíváncsi vagyok...h. ki kiváncsi még rám!:*)))) ÚÚÚÚÚ, de vicces akarok lenni, szerintem leplezek valamit.:-(((

Első körben még nem mutatom meg az ajndékokat!!! ( Több van):-)))
Én magam egy tökéletlen ember vagyok, aki többféle technikával próbálkozik. Valamilyen oknál fogva sehol nem vagyok kiváló. ( Bár van amikor 5-öst adok magamnak.:-))) Na ez egy rendes hátba veregetés volt magamnak::-)))

Tehát figyeljetek, mert most csak jelentkezni kell(ene). ...és majd aztán, ha elkészültek a fotók....akkor meg jelentkezzetek, hogy melyiket is szeretnétek:
Szándékaim szerint, most én nem készítek semmit, hanem csomagocskákat rakok össze alap dolgokkal, különböző technikához. Lesz itt kis csomag
- dekoupage-hoz
- képeslap készítéshez
- origamihoz,vagy varráshoz
- és +1 ( 3+1 a ráadás)....egy kis édesség!!!!

Kizáró ok nincs, külföldi oldalakról is lehet jelentkezni
Kedves (volt) kolléganőim ne kíméljetek!!!

Figyeljetek mind, mert nemsokára rakom fel a képeket, amikor is dönteni kell!!!!!!!!:-)))

17 megjegyzés:

Tiffany-Andi írta...

Én jelentkezem :-)))

batorba írta...

Drága vagy!!!!!!:-))))

Unknown írta...

énisénisénis!

latinka írta...

Természetesen én is itt vagyok!!!!

batorba írta...

Örvendek!!!! És nehogy reklámozzátok!!!:-))))

tipikos írta...

Halihó! Kicsit bonyolult lett a bejegyzésed! DE ÉN ITT VAGYOK! :DDD

N. Adri írta...

Ki nem hagynám!

batorba írta...

Örülök!!!!!!!!

Unknown írta...

Rám is számithatsz! :)

Szegusz írta...

Jövöööööök! :)))

Agnes. írta...

En fustjeleket adtam le, igaz nem dohanyzom, de a tavolsag miatt:)

martimez írta...

Itt vagyok én is :)

Erzsébet írta...

Jelentkeznék én is!

viperaeva írta...

Természetesen én is játszom! Én is úgy állok, hogy sokmindennel próbálkozom. Külön izgalom kreatív csomagért játszani!

Kaccat írta...

én is jelentkeznék :-)

Unknown írta...

Én is itt vagyok :)

Dia írta...

én is jövök!