B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. február 21., vasárnap

Barbara szülinapi ajándéka

Az én ajándékom Barbarának "egy utolsó pillanatban elkészült" tárgy lett. Ennek kivételesen nem én voltam az oka.:-))) ( Kapott "komolyabb" ajándékot is - memóriát a tecsijébe - azt még múlt héten szombaton odaadtuk neki Petivel, meg elmentünk pizzázni vele. )

Még a hét elején találtam ezt a szép képkeretet ( volt más színben is, de ez persze LILA kellett legyen....mert barbara szereti a lilát.) a 100ft-osban, és mivel fotót előhívatni már nem volt időm...csak azt kellett megszerveznem, hogy ki nyomtatja ki a kiválasztott fényképeket. ( Van nekem nyomtatóm, de most a színesben is fekete festék van, mert nem volt "keret" új patront venni a nyomtatóba.) Végül is unokaöcsémet sikerült beszervezni, aki ugyan pénteken este elhozta a fényképeket....de akkor már nagyon fájt a derekam..és csak szombaton du. "csaptam" össze a képet Barbarának.

Rajta van 2 naposan, 2 évesen, 4(majdnem 5)évesen, 6 évesen és most majdnem 12 évesen.:-)))

Aminek nagyon örültem, hogy Barbara nagyon örült a képnek és a barátnőinek is tetszett.

Ime:


1 megjegyzés:

rozandi írta...

Azt hiszem ez egy gyönyörű és emlékezetes ajándék!