B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. október 9., vasárnap

Ilyen olyan ajándékok..:-)

Van, amit már gondolom, hogy mutathatok, mert szerintem odaért...és van amit még nem, mert nincs 14-e.
A Latinka őszi játékában Kismaccs lett a párom, neki készítettem ezeket:
Szinben nem egyezkedtünk, de mivel őszi színeknek kellett lennie, emellett az anyag mellett döntöttem. Készült tároló, zsepitartó, és tolltartó...vagy aminek akarod...Persze a szokásos DVD-t is mellékeltem, amire varrós újságok és könyvek kerültek.:-)))

És itt a Cinella ajándéka, akinek most lesz a szülinapja és a Rita szülinapos játékában készültek neki dolgok. De most csak a csomagolást mutatom, ahogyan postára adtam.:-)))

Nincsenek megjegyzések: