B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. július 20., péntek

Megint kaptam, és adtam

Kaptam két pótszülinapos csomagot. Mivel nem tudtam ezek mikor is érkeznek, hatalmas volt a meglepetés! És a tetejébe mindkettö pénteken egyszerre érkezett meg. Igy dupla örömöm volt. Teca csomagja egy anyaggal boritott könyvecskét és egy levendulás párnácskát tartalmazott.
A füzetnek nagyon örültem, mert nemsokára megyünk nyaralni és már meg van a tervem vele. A "tengerhez" megyünk. Boginak ezt mondtuk, mert meg van veszve a tengerért...de azt még nem mondtuk, hogy a magyar tengerhez.:-))) Szerintem így is nagyon fog örülni. Mi meg alig várjuk már azt az 5 napot. Semmit nem csinálok...illetve ez így túlzás, mert azt én nem birnám ki. Ezért viszek magammal apró elfoglaltságokat. És viszek könyveket magammal...és én úgy szeretek olvasni, hogy ha a könyvben van valami szép gondolat, akkor azt kiirom egy füzetbe. Na a Teca könyvébe ilyen szép gondolatokat fogok irkálni.:-)))

Nagyon szépen köszönöm Teca!

A másik csomag pedig Zsutól - Fökolomp - érkezett és benne volt a családi kötelék!!!!!!!!! Ezzel ugye vártunk babonából, amig Bíborka nem született meg.:-))) Na azóta is csak csodálattal tudok róla beszélni. Nagyon szép, nagyon megható...legalább is nekem. Olyan klassz, hogy ilyen hosszú a kötelékünk.:-))) Az igazi helyén nem fényképeztem le, mert amikor fotóztam még nem találtam meg. De olyan helyre akartam rakni, ahol mindenki, aki hozzánk jön, rögtön meglátja!!!! Ez sikerült is, tehát most már a helyén függeszkedik és én nap mint nap gyönyörködhetek benne.:-)))

Nagyon köszönöm Zsu!

Elöször lefényképeztem a fotelben, de aztán leszedtem a falról egy képet és egy órát, hogy ott is fényképezzek. Persze Bogi ott volt velem..látni??:-)))
 Ezek voltak még a csomagban. Egy gyönyörüszép táskácskát is kaptam. Ezzel is vannak terveim.
 Itt a táska himzése közelröl. A tervem pedig, hogy ö is jön a nyaralásba, mert az apró horgolásimat ebben fogom vinni. Muszáj, hogy járjon a kezem is kicsit.:-)))
 Ime a szülök szivei:

 És a lányoké:-))
SZÉÉÉÉÉPPPP!

És a Rita szülinapi játékában én is küldtem már két ajándékot, de most csak egyet tudok mutatni. A Lunáét...mert ö már megkapta, bontotta, feltette a blogjára. A képet töle loptam, mert mostanában mindig lemerül a masina...és annyira megyek a csomaggal a postára, hogy már nem fényképezem le...


Egy textil tároló és egy határidö, meg egy-két apróság került a csomagba.:-))

A nyereményjátékaim csomagjait is iderakom, hogy ha valaki megint jáétszik majd velem, tudja milyen csomikra lehet számitani.:-)))

Anyagcsomag
 Bizsu, gyöngy
 Szalvéta

És akkor kivánok mindenkinek nagyon szép napot!

2 megjegyzés:

Susu írta...

Gyönyörű ajándékokat kaptál! :)
A családi kötelék tényleg fantasztikusan szép... 'irigykedem". ;)

Főkolomp írta...

Bár már leleveleztünk mindent, azért ide is írok egyet. Örülök, hogy tetszik a kötelék, és élvezet volt 3 B-betűs lányt hímezni. Főleg a Bíborkáért voltam oda!!!!! Sok boldogságot a nagycsaládhoz!!!
Zsu