B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. augusztus 9., csütörtök

Egy bögre...

...hát ennyire tellett majdnem tólem mostanában. De ha valaki benéz a speizembe, vagy a kamrámba, vagy a fagyasztóümba...akkor tuti, hogy ir nekem igazolást, miért is nem mutogatok mostanában semmit. DE majd eljön még az én idöm is!!! ( Egyszer csak):-)))

Készitettem egy csomagba egy bögrét. Sima tejes bögrének vettem a Rossmanban...de már akkor tudtam, hogy simán soha nem fogja megkapni senki. Szóval csomagba került kicsit megfestve....olyan egyszerűen. Kiégettem ugyan...de mosogatógépben nem bírja sokáig a festék...csak kézzel lötypölgetös.:-(


2 megjegyzés:

Susu írta...

Nagyon helyes kis bögre! :)

Tiffanylda írta...

Micsoda klassz vigyor-bögre!:)
Miért is kéne mutogatnod bármit is? Szerintem fotózd le a fagyasztódat, kamrádat, az mind krea!!!:)