B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. március 23., szombat

Vicces Névnap

A sógóróm Sándor. Neki készitettem ezt a csomagot, kicsit viccesre sikeredett...de nem nagyon volt semmi ötletem. Az öveg bornál már jobb. ( PAsinak még virágot sem lehet vinni...:-((( ) Ki vagyok, ha pasit kell megajándékozni.:-(

Na ez lett neki:

Kis üvegben apósom féle jó kis házi pálinka, amit átneveztem: "LESZAROM-cseppnek. Adagolását is ráírtam. Meg mellékeltem különböző "ellenszereket" mellé, hogy ha esetleg "túladagolná".:-)))
 At egyik ellenszernek a sajátossága, hogy mostanában nagyon sokat készitek ilyet a lányoknak "kenyér-chips" néven. Avagy croutons-nak is lehet ismerni.

A maradék kenyeret felkockázom, sütőben megszárítom és kicsit megpirítom....majd berakom egy nylon zacsiba. ahol még nyakon öntöm kicsi fűszerrel...de ha ez el is marad, de olajjal mindenképpen. A legutóbbi adagba pedig raktam a jó kis drága szarvasgombás olajomból is párcseppet. ( EZt kedves páromtól kaptam még Horvátországban.) Szerintem isteni és nagyon pikáns!:-)

2 megjegyzés:

MJ írta...

Nagyon jóóóó! Ötletes, elmés megoldás. Lehet, lekoppintom egyszer. :))

batorba írta...

Kedves MJ! Nyugodtan.:-))))Jó lenne, ha egyszer lenne egy könyvem, hogy férfiaknak mit is lehet ajándékozni. Ez mondjuk lehet az elsö ötlet. ( Bár meg kellene nézni a blogomat, mert van még itt pár....na gondolkodom a könyv kiadásán is.:-)))