B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. november 7., csütörtök

Óvodai jótékonysági bál.

Az idén is megrendezésre kerül az óvodánk számára a Márton napi libabál. A bevételböl a gyerekek udvari játékait szeretnék böviteni.:-)

Én bevállaltam, hogy sütök édes és sós süteményt is. Vásároltam támogatói jegyet is - mivel már megint nem tudunk elmenni. A 7 év alatt, mióta ez van - még egyszer sem voltunk. Sajnos.

A búcsú is ezen a hétvégén lesz, de oda is megint egyedül megyek ki a gyerekekkel, mert Peti megint nem lesz itthon.:-( De nem baj, mert a rákövetkezö héten már jön haza.

És elvállaltam még, hogy Tombola tárgyakat is készitek. ( Itt a kitétel, hogy minden 200 ft-os érték felett legyen. Na ezek azért felette vannak...és SK. munka. Remélem majd tetszik annak, aki megkapja.

Már régóta szerettem volna ilyen levendula blokkos dolgot varrni. MOst egyszerre két kisméretü párnát is varrtam. A huzat levehetö és mosható. A párnában levendula virág van, amitöl kellemes levendula illatuk van.
 Ez a három gyönyörűséges anyag meg itt várakozott már nyár óta, hogy kipróbáljam. Most szerintem nagyszerűen összepasszítottam öket egy Áldásos párnában.
 Ezt a kisméretü vázát pedig szatinálással készitettem. Természetesen van még mit gyakorolnom vele. De az elképzelés maga azt hiszem nem rossz. Még egy kis strasszkövel is bebolonditottam. Nekem hiányzott róla egy kis csillogás.:-)
 
 Ez meg egy ma hajnal 4 órás fénykép. Sajna Biborka kicsit megfázitotta magát és annyira betömörült az orra, hogy felébredt arra, hogy nem kap levegöt.:-( Alapban korán kel - 6 körül - de ma übereltük ezt is. És most még bambul a cicával.:-)

1 megjegyzés:

Nagymamis írta...

Szép tombolatárgyakat készítettél...gratula!
Remélhetőleg Bíborka hamar meggyógyul......és hagy téged is aludni egy kicsit. Képzeld ma nálunk is Márton napi falunap van....este lampionos felvonulással zárjuk. Alig várom, hogy Lara is megérkezzen Érdről....szívesen elvinném magammal.