B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2017. február 24., péntek

Visszatérés.:-)

Ígérgettem már szép lassan azt mondhatom, hogy 2 éve, hogy visszatérek.:-) Mindennek eljön az ideje. és hát elérkezett az idő, hogy újra elkezdjem írni a régen elhagyott blogomat. És megmutassam a barkácsolásainkat.

Most gyorsan a legutóbbi várományaimat mutatom és mesélem a történetet hozzá, ahogyan szoktam.:-)

A farsangi időszak nálunk már jóval korábban kezdődik. A kicsik kitalálják, hogy mit szeretnének és én megvalósítom. Az idén úgy tűnt, hogy magyar viseletbe öltöznek mindketten, de kiderült, hogy Boglárkáék már csoportosan fognak öltözni az iskolába. Volt is emiatt kicsi kétségbe esés, mert Boginak nagyon tetszett a Bíborka ruhája. Ami ilyen lett.

  
A Boglárka ruháját is én készítettem. Trollok voltak és a suliban is a mi ötletünket valósították meg. Én találtam a neten a nagyszerű sapka elkészítési menetet, amit vittem is a suliba. Klassz a Bereczki Zoli féle Trollos zene és a gyerekek rögtön elfogadták.:-) Ügyesek voltak és igy néztek ki. Illetve Boglárka. :-)

És itt egy fénykép egy másik kislányról és az én két kicsimröl.:-)

Ne indulásnak ennyit szántam.:-) További szép napot.:-)

7 megjegyzés:

MJ írta...

Csinosak! :)

batorba írta...

Köszönöm.:-)

Nagymamis írta...

A lányok szépek és helyesek! Te pedig nagyon-nagyon ügyes anyuka vagy! Gratulálok Csilla! :)

batorba írta...

Köszönöm neked! Te nem szeretnél visszatérni a blogoláshoz? Kicsit bojkottálni az FB-t. :-) Itt régen olyan élet volt.:-)

jkati8 írta...

Örülök, hogy visszatértél. Szuperek lettek a jelmezek. Aranyosak a lányok!

batorba írta...

Köszönöm szépen.:-)

Nagymamis írta...

Igen Csilla már egy ideje én is gondolkodom, sőt gyenguska próbálkozásaim is vannak már....majd talán belejövök újból!