B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. november 23., szerda

Szülinap - Valami Bagi-Áginak

Isten bizony szerintem sokkal jobban harmonizáltak a zöldek élőben, mint most a fényképen. Ezek készültek Áginak a Rita szülinapi játékában.:-) Elmúlt a szülinap, így már mutatom.:-)

Amit sajnálok, hogy DVD-t most nem tudtam irni. A gépemen még nincs fenn a Néro....és itt kinlódtam az instalálással, de nem jött össze.:-((( De egy két apró édességet azért még csempésztem be nki a csomagba.

Még egyszer, sok boldog szülinapot Ági! :-))

5 megjegyzés:

Anik írta...

Nagyon szép lett! Imádom a zöldet!!! Biztos örültek neki.

Nagymamis írta...

Nekem is tetszik....szép ajándék!

batorba írta...

Anik: Remélem örült neki. Még visszajelzés nincs, de gondolom nála is "havazás van":-)))
Nagymamis: Köszönöm szépen.:-)))

Gi írta...

Igen, NAGYON tetszettek!!! és igen, "havazás van" :D
Nagyon-nagyon köszönöm!!!
Puszi!
Ági

batorba írta...

Nagyon szivesen, máskor is!!!:-)))