B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. november 1., kedd

Latinka őszi játéka

Latinka őszi játékában én is részt vettem. Kismaccs lett a párom.:-))) Közösen megállapítottuk, hogy örülünk egymásnak....és természetesen az ajándékainknak.:-)))

Én egy bejegyzésben már megmutattam, hogy mit is készitettem neki. Itt lehet megnézni.

És most kicsi csúszással megmutatom, hogy én miket kaptam tőle.:-))

Kedves Kriszti!!! Mentségemre szolgáljon, hogy egy hétig nem volt gépem és még most is némely program pótlásával kínlódok...ezért telt el már 4 nap úgy, hogy nem raktam fel a blogomra. De most pótlom.:-)))
És bemásolom ide a levelet, amben kifejtettem, hogy miből mi is fog készülni...stb. Sajna még nem jött össze...pedig azt hittem, hogy múlt hét pénteken mindent megcsinálok.:-(

"A csomagot megkaptam és már azon agyalok, hogy a pénteki napon lesz egy kis szabadidőm és azon agyalok, hogy a süniket és a szólófürtöket máris megcsinálom ajtódisznek. Igaz szép lassan már majd a télin kell törni a fejem, de nagyon édesek és nagyon akarom még őket az ajtónkon látni.:-))

A puzzle képtartóba meg képet szerkesztek a csajokról és mehet is a hútöre. Szappant meg már befogtuk!._)))

A kis kitúzö szintén nagyon tetszik...már csak az alkalmat kell megtalálnom, hogy mikor is veszem fel.:-)) Ja a szalvéták meg tipikus AA klubba tartozó mivoltomnak köszönhetően, mindig ideálisak nekem.:-))Egyszer csak eljön az ő idejük is. SZóval nagyon köszönök mindent!!!!"

Nincsenek megjegyzések: