B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. október 24., hétfő

kÉPEK...

Aki ismer és olvassa a blogom, az tudja a rózsa mit jelent...:-)) Kaptam. Itthon van Azuram.:-))


A többi pedig "szerzemény". Én is voltam, a hevesi gimiben, ahol gyöngyöt fűztünk Tiffany Andival és a gyerekekkel. Találkoztam volt kolléganőimmel, akik blogolnak is : Latinka, Tipikos és Szegusz.:-))) Tőlük is kaptam meglepit....és beszereztem a Tipikos nagy angyalkáját. Bogitól alig tudom visszaszerezni....nagyon tetszik neki.:-)))

Anditól kaptam még ilyen csodazsákot, amibe a mézes sütit tudom berakni, csomagolni és elajándékozni.
Latinka munkáját dicséri a két hütömágnes és a könyvjelzö. A csoki és a mobillógó és kulcstartó pedig Andi keze munkája. Nagyon köszönöm!!!!!!
És ime a nagy Angyalka!!!!Csodás!!! Örülök..!!!:-)))

1 megjegyzés:

latinka írta...

örülünk,hogy itt voltál:))
Valami még itt maradt,majd elküldjük Barbival:)