B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. október 4., kedd

Segitség!!!!!!!!!!!!!!!!!:-))

Az unokaöcsém menyasszonya nagy sütögetö tündér, de mellette béna is (mint én)...mindig megégeti a kezét. Kitaláltam neki, hogy karácsonyra varrok egy pár sütő-kestyüt, jó hosszút!!!!:-)))

A kérdésem csak annyi, hogy ki varrt már ilyet és mivel bélelte ki, hogy ne engedje át a meleget, és ne égesse meg magát az ember lánya!!!?????????????

Illetve, hogy van valakinek valami bevált kesztyü szabásmintája???????Rövidet találtam már a neten...gondolom csak egyszerüen meghosszabítom...Vagy nem olyan egyszerü ez, mint gondolom??

MIT GONDOLTOK? TUD VALAKI SEGITENI NEKEM??

6 megjegyzés:

Annamari írta...

Tettem fel a blogomra edényfogó szabásmintát,ha gondolod itt megtalálod.
http://otletekvarrashoz.blogspot.com/search/label/ed%C3%A9nyfog%C3%B3
Én a vastagabb vatelint duplán varrtam bele, szerintem, úgy elég jól bírja. Nekünk bevált.

Rita írta...

van egy hőszigetelő vlies thermoalm a neve. szerintem tökéletes, ha a szabásmintát meghosszabbítod

Hencsilli írta...

Szia Csilla! Én lemásoltam a már meglévő sütőkesztyűmet, farmerre kukacoltam a vastag vatelint, béleltem pamutvászonnal, amit flízzel erősítettem meg.
Eddig még bírja a strapát - már majdnem egy éve használom!
Jó varrogatást!

batorba írta...

Köszönöm a lányok a segitséget. Azt hiszem elsőkörben elmegyek keresni ilyen termo valamit...aztán, ha nincs a környéken...akkor jön a dupla megoldás!:-)))

Annamari állandó olvasód lettem, eddig valahogy kimaradt az életemből a blogod...:-)))

Szép napot nektek!

Moncsi írta...

Szia!
Nekem a ez a fajta edényfogó a legjobb sütéskor. Béleléskor pedig több réteg flízzel béleld ki a tenyér résznél. Legjobb lenne azzal az ezüstös anyaggal bevonni ott ahol a tenyér rész van, de az én infóm szerint nem lehet kapni méterben:(((. Nekem azt ajánlották vegyek belőle egy kötényt, mert az volt, és szabjam ki abból:))). De szerintem nem kell, hiszen úgysem akarod sokáig tartani a forró tepsit:)).
A mintát itt találod, az elkészítése pedig neked biztos nem okoz nehézséget:)
http://varrogato.blogspot.com/2010/12/ismet-egy-edenyfogo-kesztyu.html

Üdv Moncsi

Murphy írta...

Esetleg lidl felmosó hátul szimplán és duplán a tenyerébe?