B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. december 16., péntek

Még nincs vége...:-))

...mármint az alkotgatásaimnak. Vannak félig készen dolgok, és vannak készen, vannak még csak elképzelések....

Remélem azért csak mindenkire és mindenre sor kerül. Én már jobban vagyok...illetve magam sem tudom, de nem panaszkodok. Még felülről szagolom az ibolyát.:-)))Tehát egy szót sem!:-)))

Ezek vannak most készen és átadva:
Kollégenóknek apróság: egy képeslap egy csipesz és egy organzás zacsiban egy mobil lógó.

 A suliban kértek tőlem a Betlehemes játékban szereplő Gábriel arkangyalnak egy liliomot, amilyen Barbarának volt 2 évvel ezelőtt (született is egy bejegyzés itt róla). Na újra hajtogattam. Ez egy hagyományos virág hajtogatás, nagyon egyszerü, de szerintem nagyon mutatós.



 Egy nagyon kedves ismerősömnek készültek ezek, már elpostáztam, szerintem meg is kapta.:-) Ez már félig-meddig karácsony.:-) ...de inkább csak karácsony beharangozó.
 Közben Boglárka is alkot. Szinez és aktívan részt vesz mindenben. Az asztalon a fehér por...az nem más mint só! Barbi sózta a fülét, kiszórta, majd fényképezte a tesót....:-(((Kb. egy fél kilót söpörtem fel utánuk.:-))
Szóval zajlik az élet, de még jövök egy két dologgal. Na megyek is dolgomra, mert nem haladok.:-)

3 megjegyzés:

Ulla's Quilt World írta...

Thank you for your lovely blog! :)

batorba írta...

Thank you for your lovely kommment.:-)))

Tiffany-Andi írta...

Na szóval, ennek a pralinés csomagnak én vagyok a boldog tulajdonosa :-))) Nem is látszik rendesen, hogy van a tárolóban egy praliné készítő forma is...Szuper! Teljesen be vagyok sózva. És ez még nem elég, mások is voltak a csomiban, de azt nem árulom el, hogy mik, magánügy :-)) Nagyon-nagyon köszönjük!!!