B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. június 9., szombat

Apák napja :-))

Isten igazából hallottam már erről a napról, de még nem ünnepeltük. Első élményeim ezzel a nappal, hogy  az itteni óvoda ötlete alapján az apukák kapnak a ballagó óvodásoktól valami apróságot.

Persze olvastam már a neten is, meg terjed ez is...mint egy ünnepkör.:-)) És ahogyan írtam még nem vált nálunk szokássá, de most időnkbe belefért és kitaláltunk a lányokkal valami klasszat apának, hogy ma mikor megérkezik a nagy Németországból, legyen neki valami meglepi. Hiszen olyan ritkán látjuk a páromat és a lányok az apukájukat, hogy ezt most akkor meg "kell" ünnepelni.

Íme ezt fogja kapni összességében.
 
 Egy oklevél a csajoktól:
 Egy üveg Jägermeister saját címkével.  ( A fénykép nem olyan jó, de merült a gép..és siettem...:-(( )
Na itt egy jobb kép az üvegról...volt nagy vigyorgás, mikor odaadtuk.:-))) ( Elötte unokaöcsém mondta, hogy neki is kell ilyen cimkés üveg...:-)))

Az ötletelés most  nagylányommal Barbyval ment...ö kitalálta...én megcsináltam.:-))) A torta meg plusz ajándék tőlem. A másik blogomon írtam, hogy nagyon finom epertortát készítettem és milyen sikerélményem volt a zselével, mert olyan klassz lett a torta, mintha bolti lenne. De most is sikerül eltalálnom.:-))) Szép magas lett, bár nem eperrel lett, hanem ananász és banán, meg egy pár szem cseresznye került rá.

Ja és felfedeztünk egy klassz pizzázó helyet, ahonnan még rendelek pizzát....:-))) Csak még azt nem tudom, hogy pontosan mikor ér haza...addig még malmozok.:-)))

Nincsenek megjegyzések: