B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. október 10., szerda

Megint csak...

aprókat hoztam. Majd du. mutatok még egy szülinapos ajándékot is, de mivel ma van a szülinapja és majd ezután bontogat, ezért még nem rakhatom fel a képeket.:-))

Még korábban "cseréltünk" Susuval. Én varrtam egy párnát a kislányának Flórának...ö pedig elvileg készített nekem egy láncot egy bordó ruhához. "De mivel megérdemlem"...:-))) Ezért kettő lett belöle.:-)))...söt még karkötök is kerültek mellé.:-))

Nem tudtam szépen lefotózni, pedig dikrekt a szülinapos bordó Zsuzsis párnát használtam fel, hogy mindkét szettem nagyszerüen mutat majd a bordó ruhámhoz.:-))) Nagyon köszönöm neked Susu!!!!!



 Ezeknek a dobozkáknak története van. Nem én készitettem. A kiscsajokkal szombatonként piacra szoktunk járni. Van ott bolha piac és zöldséges piac. A zöldséges piacon pedig vannak idös nénik, akik árulgatják, amilyük van. Jártunkban-keltünkben ott fedeztük fel, hogy az egyik néni elött ilyen dobozkák vannak. Leálltunk beszélgetni veleé s a végén vásároltunk is két darabot belöle ( 2*400,-)

A néni elmesélte, hogy egy napja azért rámegy. Ezek ugyanis varrott képeslapból készült dobozkák, az oldali ki vannak tömve még vattával és a végén még horgolja is a néni.....Kassáné Ilonka néninek hivják! Szerintem csodásak! A belsejükben alul még idézet is található és a néni elárulta a készitésük apró titkait is...de azt hiszem nekem erre már nem lesz idöm...:-((

 Ennek a ceruzatartónak nagy története nincs. A védönéninek készült. Ugyanis, ha Boglárka számára "nagy" kihivás elé nézünk ( pl.fogorvoshoz megyünk, vagy doktorbácsihoz, vagy most védönénihez), akkor mindig szoktunk valami apró ajándékot vinni magunkkal, hogy azt Bogi átadhassa a vizsgálat elött-után...ahogyan szeretné. Azt gondolom, hogy ez megnyugtatja....
 Ö si segitett késziteni, látni az ujjain a ragasztót?????:-)))
 És vigyorogva szemléli. És persze nagyon ügyesen megcsinálta a hallásvizsgálatot!!! Minden hangot hallott!!!!!!! Így most megint csak le kell szögeznem, hogy nem siket a gyerek ( mondták ezt már mások is - Föorvos a körházban), hanem szelektiv a hallása, mert még kicsi és nem figyel oda, hanem egyszerübb neki visszakérdezni, hogy "tessék"??? Szóval egy rossz szokása van. Most próbálom "átprogramozni" a kisagyát..:-))))
 A következö képen egy a Barbara barátnöjének készült ajándékcsomag virit. Abból a bögre és a zsepitartó SK. A többi az vásárolt termék. Minden a "narancssárga jegyében.:-)))


Na most ennyit mutatok. Nagyon szép napot kívánok!

Nincsenek megjegyzések: