B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. október 5., péntek

Rita szülinapos játéka 2. évad

Na eljött ez az idö is, hogy az elsö szülinaposnak küldenünk kellett az ajándékát. Bár én kicsit késön kaptam észbe, mert Peti itthon volt és szaladgáltunk sokat, meg ügyintéztünk. No meg, meg voltam gyözödve róla, hogy október 15-re kell küldenem. Erre megnéztem az excell tblázatot és láttam, hogy 3-a és 10-e is egy egy szülinap. Már félig készen voltam, igy kedden feltudtam adni Irisznek a csomagját...és pont a szülinapján meg is kapta. Ezeket tettem bele.

Majdnem ugyanaz, mint az 1.évad utolsó szülinaposának...csak lila. Ja és került be a csomagba egy másolt DVD, amiben Szakácskönyvek és fejlesztő könyvek vannak. ( Fejlesztő alatt azt értem, hogy mindenféle munkafüzetek, könyvek, lexikonok...stb a kisóvodás kortól teljesen gimiig.)
A cukornak az a története, hogy így az asztalon felejtettem...és mire reggel csomagoltam volna össze...mind "felszívódott!. Azaz a csajok eltüntették. Így másik cukorka és + még tea került a csomagba.:--))))



3 megjegyzés:

katha írta...

lililós időszak :)))
nagyon kedves, meleg ajándék! szépeket alkottál megint!

Kriszty írta...

nagyon szép levendulácskásak. :)

Orbis írta...

Pont ilyen levendulás anyagot vettem, pont ilyen kockással :) Végül valami megérzés folytánn nem ebből varrtam ajándékot Írisznek... hanem egy másik levendulásból :)