B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. január 30., szerda

Szülinapok és Áldások

A Január 18-i szülinapos Ildina kapta tölem a képen látható ajándékokat. Mivel a lila csoport nem nagyon levelezget...:-((? ezért a tavalyi megkezdett anyagommal folytattam az odei évi ajándékot is Ildikónak. Ezt azt jelenti, hogy tavaly is ebböl az anyagból varrtam neki....az idén is.:-)))

Rgy kis határidö napló, egy ceruzatartó és egy házi áldás. No meg az SK. képeslap, ami nem nagy kunszt...de mostanában nincs türelmem bonyolultabb képeslapokhoz.  A képeslapot mindig a legvégén készitem és olyankor már hajt az idö a posta felé...ezért mindig csak nagyon egyszerüek.:-))

Közben készült két Házi Áldás is. Mindkettő narancs árnyalat.
- Az egyik az unokaöcséméknek, mivel a másik - nagyobbik unokaöcsémék is elköltöztek otthonról...és pont tegnap voltunk náluk is háztűznézőben. :-)) Nekik ugyan elsökörben lilát szerettem volna, de kiderült, hgy minden faluk sárgás árnyalat...és megkérdeztem öket...és ezért ezt a szint választották.:-O
- A másik pedig a férjem bátyjának készült, aki KÉRTE tölem, hogy negyon szeretne a konyhájába egy ilyet!!!!!!:-)) És mivel február 2-án lesz a szülinapja, ezért megvarrtam neki is.:-)) Nála szintén narancs a konyha színe...:-)) Amúgy férfi láttáre olyan vagány konyhája van!!!!! A beföttjeim a diszek nála.:-))) Mellékelek egy képet róluk...és a háttérben ott egy pici konyharészlet....

Na és akkor a házi áldások. Ereddetileg a felsöt készitettem az unokaöcséméknek...de mivel sok csipke került rá...csináltam egy másikat is, hogy nehogy csicsásnak gondolják. És ugye melyiket választották??? Amit eredetileg is nekik készitettem...a sok csipkéset. A másik meg maradt Tibinek..de az tényleg "tibisebb".:-))) Szóval jól jött ki.:-)))

Az elözö képeken az a kicsi kéz az Boglárkához tarttozott...ö mindig ott peszterkedik, ha fotózok...no meg egyáltalán mindig a kezem ügyében van.:-)))
Szóval itt vannak az Áldások csak magukban.

És már van egy csomag is, amit nem mutathatok még. Majd pénteken, mert akkor Van a B.Ildikó szülinapja. De már ott van nála.:-)))

Nincsenek megjegyzések: