B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. február 8., péntek

Férjemnek

Ugyan Valentin nap nem most lesz, de ö már 3-án visszament, és én készitettem neki meglepit,amit csak akkor bonthat ki. Nem csak a Valentin napra adunk egymásnak valami apróságot ( mielött valaki felhördül, hogy milyen divat majmolás ez):-))))

Mivel az év nagyrészét távol töltjük egymástól, szerintem ez a minimum, hogy kifejezem neki, hogy mennyire szeretjük, hiányzik és gondolunk rá.

 Az idei évben ez volt a meglepi.

Egy a rövidáru boltban beszerzett fonaltartó dobozt, bevontam hologramos papirral. (Rossmanban vettem még anno jó pár gurigával, mikor anno akciózták évekkel ezelött karácsony táján. És még nem fogyott el. Tényleg patkány vagyok a javából.:-)))

 A dobozba mellékeltem egy képeslapot szép vallomással és varrtam egy CD-tartó tokot neki apró szivecskés anyagból ráapplikálva egy vintage stilusos kislányt, alatta egy felirat angolul: Küldöm a szerelmem.
 És a két DVD-t teleirtam neki a kedvenc filmjeivel.......
 Amik nem mások, mint Bud Spncer és Terence Hill filmek.
Remélem örül majd, ha kibontja.:-)

Nincsenek megjegyzések: