B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. február 22., péntek

Sapi a kicsiknek :-)))

Volt egy pár percem és gondoltam, mielött még a télnek vége lesz, jó lenne megvarrni azt a sapit, amihez ugyan nincs szabásminta, de ennél egyszerübb nincs a világon. ( Illetve az én térbeli látásommal még mindig gond van, mert nem mindig úgy képzelem el a varrsát, mint ahogyan kell...ez pedig ugye bontást eredményez. Na de ez legyen az én bajom.)

Az anyag itthon heverészett, nem volt nagy daraba, de pont kifutotta a két sapit. Az egyik kisebb, a másik nagyobb...:-))) De ugyanaz a teória. Boglárkát nem tudtam lebeszélni a fülecskékröl...neki ugyanolyan kellett, mint a Biborkáé- Na de nem baj, mert igy legalább védve van a füle is meg a homloka is.:-)

Itt az eredmény.





Ui1.: Felajánlottam Barbarának is, hogy varrok neki is egyet.:-))))) Nem kellett neki!:-))) Na,de Ö már nagy csaj. Bizonyitom, neki már fehér keringös ruhája van.:-) ( Meg  barátja.:-))



4 megjegyzés:

Nagymamis írta...

Húú.....milyen szépek a lányok! Édesanya,édesapa szeme fényei......öröm, büszkeség, boldogság és nagy nagy szeretet! A kicsik annyira édesek így együtt! Jól áll nekik a sapka amit varrtál! Nagyon ügyes vagy!
És a nagylány.....gyönyörű a keringős ruhában!

Orbis írta...

Csilla! Gyönyörű lányaid vannak, minfód egy szálig! Öröm rájuk nézni.

Orbis írta...

Természetesen az a "fó" csak véletlenül került oda :D Szóval mind egy szálig...

batorba írta...

Köszönöm Orbis! Én is szoktam bennük gyönyörködni - mikor alszanak!!!:-))) Mert akkor meg még csendben is vannak.:-))) Mert amúgy nálunk mindig visszhangos a ház...néha mint az olaszoknál. Mondhatnánk: Itt mindig történik valami!:-)))

Na de hamarosan nálatok is helyzet lesz!:?-)) Vigyázz magadra!