B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. június 14., péntek

Vegyes elmaradások a blogomon.:-) Képekben :-)))

Azért egy kis duma jár mellé.:-)))

El vagyok veszve...de nem igaziból, csak a blogvilágból. Az FB-n (sajnos) gyakrabban vagyok...mint más blogos is. Gondolom én.:-)

Gyüjtögettem itt fényképeket a gépemen, persze közel sem teljes - mert van amit elfelejtettem lefényképezni - de ugyis csak apróságok voltak. Nem nagyon kreativkodunk...idö sincs, kedv sincs mindig. Mármint jó idó van és kinn tanyázunk az udvaron, meg a kertben, meg a kis veteményes kertben. ( Na majd arról hozok legközelebb képeket, mert életünk elsö veteményes kertecskéje. Idén veteményeztünk eslöszön. És már alig várjuk, hogy a saját répánkat, hagymánkat, borsónkat együk.:-))) De ugye ez kapálással, locsolással és egyébb munkákkal jár.

Na de ennyit a magyarázkodásról és most a képek:

Ezt a 3 madárkát Boglárka készitette az ovodában, mikor a Madarak hete volt. Nem most volt, akkor le is fotóztam, de most került a blogra. Szerintem nagyon szépek lettek. ( Nekem most is a szekrényen diszelegnek, mert elrakok minden apróságot a gyerekeknek. Gyüjtöm a "stafirungot":)

 Ezeket a csomagokat én készitettem az unokaöcsémnek és a menyasszonyának. Nem nagy cucc...csak csomagolni kellett, de örültek is neki, no meg azért csak nem bolti.:-)
 Természetesen képeslap is ( SK) járt mellé.:-) Ki találja ki, hogy melyik kié lett??:-)))
 Ezt az édi virágot én kaptam egy kedves ismeröstöl a szülinapomra anno, annyira tetszett, ezért adom a képet a KÖZ elé.:-)
 Ezeket a virágokat meg Boglárka kapta a az oviban a szülinapjára. Búzavirág csoportba jár.:-) Vázával együtt kapta természetesen.
 Ezt a csodát, meg a növérem készitette Biborkának a szülinapjára. Annyira szép! Boglárka anno egy fényképelbum tartót kapott....anno felraktam. Nagyon ügyes a tesóm!!!!!!
 Én meg ilyen leszek hamarosan...nem 20 év múlva, ha folytatom ezt a nagy rohanást.:-)
 Ja és itt vannak a gasztro csodák, amiket nem én készitettem, de egy nagyon ügyes kezü leányzó él a faluban, akinek sikerül minden formatorta, amit kérünk. És finom is! Boglárkának termáészetesen Barby babás torta lett.:-))
 Biborka tortája, meg ilyen szép babás lett. Kisvirágos citromos finomság.
 Itt örömködik a nagy tesóval.
Ez a torta pedig a nagycsajosomé lett a 15. szülinapjára.:-)

 Ezt a szép meglepit meg én kaptam Barbarától anyák napjára. Nagyon meghatódtam......

 Ezt a zöldike párnát, meg én készitettem a Barbara egyik barátnöjének a barátjának!!!!!!! ( Bonyolult kapcsolat?) Gonba voltam nagyon, mert rá kellett jönnöm, hogy ugyan rengeteg anyagopm van, de valamilyen oknál fogva ( talán mert 3 lányom van???:-))) nekem csak virágos és lányos és rózsaszines és lilás...stb. anygaim vannak. No meg még karácsony elött barteloztam B. Ildikóval és neki klüldtem el a zöld anyagaim nagyrészét.:-)))

 A srác örült neki. A leányzó egyedileg tervezte és kereste az idézetet hozzá. Én csak varrtam.:-)

Ennek a fotónak meg az a poénja, hogy a Barbara barátja -Balázs és Barbara átszerkesztették é a gimiben a Diák nap egyik plakátja lett.:-)

 Ezeket itt Ritának küldtem a szülinapjára. Tudatosan bordó anyagok - mer tszereti. És egy két SK. ajándék,,,,,-)

Na ennyi amit mutogatni tudok képekben.

De csináltam elég sok bizsut is mostanában. Valahogy kedvet kaptam hozzá...gyöngyeim meg alkatrészeim vannak itthon a szekrényben ( mert nem véletlenül tartozok az AA-Klubba - Anonym Anyagfelhalmozók):-)))

Készült az óvónéniknek Pedagógusnapra nyaklánc, Boglárkának meg a ksi barátnöjének duplán lila szett. És 5 db. fülit is készitettem sima akril gyönygyökból...de olyan mutatósak lettek!!!!! De nem fényképeztem....nem nagy veszteség, mert olyan egyszerüek....nem is füzés ez csak 10 perces munka. ( De a kicsiktól kb. ennyi fér bele az életembe.

No meg kreativkodok sokat a konyhában, akár az ebéddel, akár a sütikkel...mert azt is szivesen csinálom és úgy gondolom, hogy jó példa vagyk a gyerekeknek, mert ök is szivesen peszterkednek és segitenek a konyhában. Szeretném, ha cukros vaniliás, citromos illat jutna eszükbe az otthonunkról...no meg a melegség.:-) ( AKi persze olvassa a másik blogomat tudja, hogy ez nem mindig ilyen szép és jó...de nem baj. Majd lesz ez jobb is.:-))

Szép napot kívánok minden erre tévedónek és állandó olvasómnak!

Én meg most kiszaladok virágot ültetni.:-)

Bár már van 3 szép virágszálam...:-))




2 megjegyzés:

MJ írta...

Élvezettel néztem végig a képeid s a hozzá írtakat. S erre mi történt a végére? Kiderült, hogy az utolsó mondatra tartogatod a nyerő lapot, ami mindent visz! :)

batorba írta...

Ugye ugye a csattanó a végére maradt?:-)))

Ui.: Virágültetés elmaradt, mert csak nem fért be az idömbe...de minden mást megcsináltam a csajokkal ami többetért. Még egy nagy családi közös vadnyuszis vacsora is benne volt.:-) A terasz tele volt emberekkel...:-)