B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. július 23., kedd

Nyomdakészités SK:

Találtam egy klassz linket egy klassz blogon.:-) A Szinesötletek blogról van szó amúgy....:-) És persze pár nap elteltével a Boglárka nagy örömére el is készítettem, amíg ö du. sziesztázott. Később majd Biborka is játszhat vele, most még sajna nem, mert minden tiszta tinta lenne. Bár Bogi is tintás lett.

Ámbár azon is gondolkodom, hogy majd ujjfestékkel is lehet használni. De ma nem. Ma megyünk Pestre Boglárkával egy homeopata fül-orr-gégészhez. Ma nem lesz rá idő.

Na nem járatom a számat. Itt a nyomda.


Csináltam még más apróságot is, de vagy nem fényképeztem, vagy meg még nem fényképeztem. Majd egy másik bejegyzésben megmutatom azokat is.:-)

Ui.: Nekem könnyű dolgom volt, mer ta NAGY szekrényemben volt minden alkatrész. :-))) Nem hiába tartozom az Anonym Anyagfelhalmozók klubjába.:-))))

Nincsenek megjegyzések: