B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. október 5., szombat

Egy nagyon jó ismerös szülinapja

Mostanában szoktunk néha összefutni a Boglárka egyik óvodástársának az anyukájával. Ö is 3 gyereket nevel, és néha olyan jó kávé mellett kibeszélni, hogy kinek mi a kinja. Valahogy jól esik elmondani a dolgainkat, mégha nem is tudunk egymásnak segiteni.

Arról meg már nem is beszélek, hogy a gyerekek szeretnek hozzánk járni...és az enyéim meg szeretnek odamenni. Kivéve ha Barbarának még sincs kedve velünk lenni. Na de akkor is 5 gyereket felügyelünk ketten és még beszélgetünk is.

Na a lényeg, hogy tegnap volt a szülinapja és készitettem neki apró figyelmességeket.

Ez volt összességében: Dekupázsolt doboz öszies hangulatban és benne karkötö meg fülbevaló. Egy tájékoztató a kövekröl, amikböl füztem az ékszereket. És egy képeslap egy Goethe idézettel.:-)

Mivel a hölgyemény olyan fajta hangulatember és kicsit depressziv, mint én ( :-)) ), ezért ametisztet és hegyikristályt választottam neki. ( Mostanában, ha van egy kis idöm, szivesen füzögetek ilyen egyszerü dolgokat.:-)

 Itt a doboz teteje. Nagyon szeretem a rizspapirt. Sokkal könnyebb vele bánni, mint a szalvátéval.

Ime kicsit közelebbröl.
 És ilyen volt a belseje.
 Aztán gondoltam mellékelek egy-két nyugoisabb pillanatképet....a csajok közösen "mimiznek". És az apjukkal bambulnak valami mesét.
  Ezek a képek, meg nagyon frissek. Ma hajnalban készültek. Még csak Biborka és én voltunk fel. No meg a macskák. És Bibor megkocsikáztatta Leila cicát. MIndkét részröl hatalmas volt az öröm.
 Az a hülye Leila meg csak türi, és türi...
Ezeken a képeken pedig Bíborkát örökítettem meg.
Ez a stamm helye. Ha valaki odaül, általában hangosan követeli a jussát és el kell innen menni.:-)



1 megjegyzés:

MJ írta...

Remek képek! :)