B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. szeptember 16., hétfő

Mutogatok

Már megint van egy-két dolog, amit sikerült elkésziteni, majd lencsevégre kapni.:-) Ezek az alábbiak:

Ezt a csomagot küldtem a játékom nyertesének. Gravirozott angyalka üvegen. Angyalkás mobildisz, DVD varrós könyvekkel, egy doboz vékony szalagoknak, pár darab anyag és jojó.
 A képeslap csak érdekességképpen...nagyon unatkoztam és firkálgattam rá.
 Itt a gravirozott képecske. Nem nagy...azt hiszem 10*15.
 A kis csajaimnak készítettem dekorgumiból hűtőmágnest. A történet hozzá, hogy fából szerettem volna...de égen földön nem kapni. Ezért elővettem a szekrénykémből a dekorgumikat és ez lett belőle. A mágnes csíkokat meg azuram hozza nekem Németből. Valami lehulló ipari maradék.:-) Nekünk meg pont jó!!!!!:-)
 Boglárka pózol.

Biborka játszik.

 Még tartó tarisznyákat is raktunk ki...de sajna Biborka nem viseli el a rendet a hűtőn...ha arra jár, mindig lehajigálja....:-)
 Makka cica meg nézelődött közben, hogy mi a francot csinálunk????
 Ezt a sürtortát meg adrágauramnak készitettem a 16. házassági évfordulónkra. Olyan poénos megemlékezés...mert amúgy néha iszik sört...jobban, mint bort. Innen eredt az ötlet..

 A képeslapot gyorsan én rajzoltam és Boglárka gyorsan kiszinezte. Azért gyorsan, mer tez utolsó pillanatos volt. Peti kb. 10 perc múlva már itthon volt...
 Azuram meg a csajok.
 Ezt a szépséget meg a hétvégi piacon turiztam. 600 ft ba került. Úgy megörültem neki!! Gyönyörü!!!!

 Ezeket a karkötöket meg a hétvégén fóztem a sógornömnek, akinek lila a kedvenc szine és most volt a névnapja és nemrégen szült. Ma megyünk babalátogatóba és ezeket is viszem magammal. Nem tudom melyiket választja majd magának. A felsö akrill gyönygökból fózött, az alsö merev pedig ametisztes.
 Itt jobbak a szinek.
 A baloldali karkötöt meg Boglárka fózte....a másikat meg én füztem Boglárkának.:-)
Szóval most ennyi minden történt velünk.:-)
































1 megjegyzés:

Kaccat írta...

Mindig elámulok az ötleteiden :-)
Látszik, hogy szívvel-lélekkel csinálod az ajándékokat mindig :-)