B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. szeptember 2., hétfő

Nem sorsoltam még!:-(

Mentségemre szolgáljon, hogy elfelejtettem, hogy ovi és iskola kezdés....és már a babyszittert is igénybe vettem, hogy fantáziámat szabadjára engedve megalkothassam a Boglárka ovis csomagját.:-) Barbaraának nem kellett semmit csinálnom, mert én leragadtam az ovis szinten (szerinte):-(

Mutatom, hogy a vasárnapi ebéd fözése mellett ( csontleves, csülök bajor módra krumplival és hagymával, és sertéspörkölt tésztával) miért is nem jött össze a sorsolás.:-)

A babyszitter csak azért kellett ( hogy egyrészt megkönnyebbültem két kicsitöl ....jaj de jó volt), másrészt meg velük a forró pákát nem tudom kezelni. KÉpesek és valamelyik tuti belenyúl.:-( Pedig áldott jó gyerekeim vannak...és szófogadóak és segitökészek. Erre mindig akkor döbbenek rá, amikor elmegyün kegy családos rendezvényre és látom mások gyerekeit, és hogy nekik mennyit kell rohangálni.....

Mi most bográcsolni voltunk egy párom ismerösénél ( párom nélkül) és volt egy kisfiú, aki Biborkával volt egyidös, meg volt egy kisfiú, aki Boglárkával. Hát....lehet, hogy ök fiúk és azért voltak pörgösek...de én simán megtudtam enni a kajámat és csak szemmel követtem a gyerekeimet, és csak szóltam, ha valami nem jó és nem szabad. Nem kellett ugrálnom...bár lehet akkor jobban lefogynék.:-) Nem irigyeltem a fiúk szüleit, mert ök ketten álltak a haptákban a két gyerekhez.:) Kérdezték is tölem, hogy a lányok ennyivel rendesebbek????

Hát megválaszoltam, hogy sajnos nem mindeig, de tudom, hogy ha rendetlenkednek, vagy hisztiznek, annak az az oka, hogy unatkoznak. Ilyenkor kell kitalálnom nekik elfoglaltságot. Ilyenkor csináljuk együtt a sóliszt gyurmát, vagy ujjfestéket, vagy festünk, vagy valami. Vagy egyszerüen adok nekik mosogatószivacsot és lemossák a konyhai szekrényt, ami tiszta lesz. ( Mondjuk úszik a konyha, de ök meg fontosnak érzik magukat és örülnek a melónak.:-) De simán elég nekik, ha a varott gyümölcsöket odaadom és kimennek a teraszra a kiskonyhába fözni. Simán el vannak vele.:-) Ezt látják, anyjuk is a konyhába tevékenykedik állandóan.:-)

Na. Szóval ezt a tornacipöt sima kinaiban vettük, csak feltuningoltam egy kis strasszkövel és monogrammal. Boglárka nagyon örült neki.:-)


 A müa. poharat meg szintén fillérkért vettem és befestettem  porcelánfestékkel!!!!!, nem tudom, meddig tart....de sajnos a tavalyi üvegmatrica is lekopott évvégére.:-( A strasszolást, meg már Boglárka találta ki, miután hazajöttek a játszótérröl és a huga aludni ment......este 10-kor feküdtem le. Mondjuk Boglárka a fekete pöttyöket az epren akarta velem MIND kistrasszoltatni, de arra nem vállalkoztam.


Szóval kedves lányok! Még van alkalaom és lehetöség a játékra jelentkewzni, mert ma du. ha hazaértek a csajok, akkor sorsolok....segédekkel. Majd fotózom is. Addig meg szoritsatok magatoknak!

Szép napot kívánok!

Nincsenek megjegyzések: