B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. augusztus 31., szombat

Játék felhivás utoljára

Kedvel lányok!

Direkt nem irtam eddig, de természetesen nem felejtettem el a játékot...csak nem akartam senkit befolyásolni.:-)

A lényeg, nem lett túl sok játékos, de én már nektek is örülök. Azért még gyorsan frissitem a blogomat, hátha idetéved valaki...és akkor holnap sorsolok.:-) Legyen szép napotok!

A játékomat az elözö bejegyzésben lehet megtekinteni.:-)

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Jelentkezek én is a játékra, remélem még benne leszek.

Csilla írta...

És persze a válaszok.
Ahogy láttam főleg üvegre gravírozol, de láttam fémre is. Nekem az üveglapokra tett minták tetszenek és amit terveztél, de kép nincs a skorpió.