B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2013. augusztus 9., péntek

Rózsa szülinapjára.....Rita szülinapos játékának utolsó résztvevöje.:-(

Hát: Ezzel ugye elvileg nem kezdünk mondatot, de leirom:
Egyrészt sajnálom, hogy vége a játéknak. Egyrészt meg nem.

Bövebben most nincs kedvem kifejteni a dolgot, és most bövebben nem is irok ide.

Nem is tudom, hogy Rózsa megkapta-e? Örült-e? Valószinüleg nincs gépközelben.:-(

Én ezeket küldtem neki.
Összességében:
 Dekupázsolt teás tálca, vastagon - fényesre és simára lakkozva.
 Vidám nyári anyagok - mind 30*70-es méretre vágva. ( 4 db)
 Virágo anyag 3*70-esmében 5 d
 Egy holland original csomagos macis textil.
 És egy pár apró varrós kellék.

4 megjegyzés:

Kaccat írta...

nagyon szépeket küldtél!
A hallgatás sokszor többet mond :-)

Bernadett írta...

Gyonyoru ajandekokat kuldtel.:)

Unknown írta...

Nagyon szépen köszönöm,megkaptam az ajándékokat nagyon örültem neki...
Sajnos a nyár a munkáról szól így nagyon keveset vagyok gépközelben.
Isten Áldása szálljon RÁD :)
Nagyon köszönöm!

Névtelen írta...

Szuper jól néznek ki ! *.*