B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2014. február 20., csütörtök

Mutogatok....:-)

Nagyon nehezen szánom rá magam a blogolásra. ILletve nem is a rászánás, hanem leköt a mindennapi szaladgálás, meg a lányok is igényelnek. Folyamatosan sütünk, fözünk, kirándulunk, biciklizünk. Ennek kedvez is többnyire a jó idö.

Enne a posztba most a mégiscsak elcsipett idömben készitette dolgokat rakom fel. Nem olyan sok minden...de azért csak valami.:-)

A Barbara sulijában is volt Jótékonysági bál. Ide is vállaltam édes és sós sütit, vettem támogatói jyegyet és készitette apró tombola tárgyakat. Ez a párna egy közülük. A többit nem fényképeztem...1 korondi cserepecskébe öntöttem gyertyát, és kettö gyertyatartót küldtem be gyertyával.

 Ezt a párnát már megint Boginak varrtam. Varrtam neki egy madárkásat is az oviba...de ezt még kérte, hogy legyen rajta az egész család, hogy ne hiányozzunk neki az oviban alváskor.:-)
Ez a madárkás párna volt az elsö ovis párna, amit meg kellett neki varrnom mostanában.

A Facebookon (is) szoktam játszani. Már a 3. játékot hirdettem meg. Egyszerü konyhás fotókat rakok fel és ezzel kapcsolatosan kell válaszolni a delikvenseknek. Aztán meg Random.org-al sorsolok. Ez az egyik nyertes ajándéka volt.
 Ez a Csakra lánc pedig a blogos játékom nyertesének lett a meglepije. PLussz kapott még egy DVD-t filmekkel...meg a kislánya egy DVD-nyi hanganyagot és hangos mesét.
 Varrtam vagy 14 zsepitartót is, mert ez olyan szóró ajándék. Ez is nyeremény lehet, vagy apró ajándék. Ilyet kapott a 3. Fb játékos és a kislánya.

 Ez egy cseresznyekvarc szett Barbara nagylányom szülinapjára. Direkt neki rendeltem a köveket és neki füztem fel. Ha hordja, reméléem segit neki.:-)
 A karácsonyi varott párnáim közül ez az egyik. Azt sikerült lefényképezve visszakapni. A másikat nem. Az egyik unokaöcsém és a zuram középsö bátyja kapott ilyet.
 Ezek meg a Bogi párnái...nagy párna gyójtögetö.:-) A fényképes alatt lévö 3 párnát és egy lepedöt is én varrtam neki...így hálából kiköltözött a nagyágyból a kiságyába. ( Egyik percröl a másikra.:-)
Ennyi a móka, amiket csináltam. Készülöben vannak még dolgok, de nagyon nem tudok gyöngyözni csak este. De néha hulla vagyok már. A varrás most megint nem megy, mert a helyiségemben el KELL pakolnom, hogy jól érezzem magam benne. És még nem jutottam el odáig. MOst a napokban biztosan keritek rá sort, mert már rendet raktam és kiselejteztem a dolgozót, a speizet, a fürdöszobát és a konyhát, a gyerekek játékait. Most én jövök.:-)

1 megjegyzés:

Nagymamis írta...

Csilla szépek a párnák az apó nyereménytárgyak! Nem is tudom hogy tudsz időd szorítani ennyi mindenre. Most tényleg az a legfontosabb, hogy a legtöbb időt a lányokkal töltsd, mert hipp-hopp észre sem veszed és felnőnek.
Szép hétvégét Nektek!